سخنرانی برایان تریسی – تحول زندگی با داشتن تفکر مثبت

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

می خواهم به شما آموزش دهم که چگونه به کمک مثبت اندیشی زندگی خود را  می توانید تغییر دهید می توانید حدس بزنید که موفق ترین و شادترین ترین افراد، همیشه به چه چیزی فکر می کنند؟ جواب آن ساده است انسان های تندرست و شاد، اغلب اوقات فکر می کنند که چگونه شادی را به دست آورند.

ویژگی های مهم برای متحول شدن، زندگی بهتر

قدرت مثبت اندیشیدن در ایجاد رفتار های مثبت دو مورد بسیار مهم از ویژگی هایی است که افراد می توانند آن را داشته باشند تا بتوانند زندگی خود را تغییر بدهند.

وقتی که شما در مورد آنچه که می خواهید و روش به دست آوردن آن فکر میکنید و صحبت می کنید احساس شادی و کنترل بهتر و بیشتر بر زندگی دارید و زمانی که در مورد چیزی فکر می کنید، مغز شما آندورفین آزاد می کند که به شما احساس خوب بودن را می دهد و در نتیجه شما یک رفتار مثبت را در ذهن پرورش می دهید و بیشتر اوقات شاد هستید براساس بسیاری از آزمایش های روانشناسی انسان های شاد به نظر می رسد که دارای خصوصیت های خاصی اند که آنها را قادر می سازد که نسبت به عموم مردم بهتر زندگی کنند.

یادگیری خصوصیت خوش بینی و مثبت اندیشی

آیا می توانید حدس بزنید که این خصوصیت چیست؟ این خصوصیت شامل خوش بینی و مثبت اندیشی است و بهترین خبر در مورد خوش بینی این است که این ویژگی قابل یادگیری است و شما می توانید آن را یاد بگیرید که یک انسان مطمئن و خوش بین باشید و رفتار های مثبت بیشتری داشته باشید، با تفکر به شیوه ای که خوش بین ها اغلب اوقات انجام می دهند طبق قانون علت و معلول اگر شما همان چیزی را که انسان های تندرست و شاد می گویند و انجام می دهند، بگویید و انجام دهید.

استفاده از رفتارها و تجربیات مثبت دیگران

شما خیلی زود احساس و نتایج مشابه را به دست خواهید آورد و شما هم از رفتار ها و تجربیات مثبتی که آنها دارند، لذت خواهید برد خوش بین ها به نظر میرسد که راه و روش متفاوتی در تعامل با دنیای خود دارند که آنها را از عموم مردم متمایز می کند اول، آنها همواره تمام ذهنشان را بر روی چیزی که می خواهند متمرکز می کنند و آنها همواره به دنبال راه هایی برای دستیابی به آن می باشند، آنها اهداف خود را به روشنی می دانند و مطمئن هستند که دیر یا زود آنها را به دست می آورند.

دوم اینکه خوش بین ها همیشه در هر مشکل و یا سختی، به دنبال چیز های مفید اند و مثبت هستند و وقتی کار ها درست از آب در نمی آید که اینطور هم می شود آنها می گویند، اشکال ندارد و بعد سعی می کنند نکته مثبتی را در مورد این وضعیت پیدا کنند و من میدانم که اگر تلاش کنید تا نکته مثبتی یا مفیدی را در مورد فرد یا وضعیتی پیدا کنید، همیشه آن را خواهید یافت و هنگام جست و جو، شما انسان شادتر و مثبت تری خواهید بود خوش بین ها در هر مشکلی به دنبال یک درس با ارزش اند بجای نگران شدن و سرزنش دیگران برای اتفاقی که رخ داده است.

رفتار مثبت داشتن و خوش رو بودن وقتی همه چیز درست است، بسیار ساده تر است. ولی وقتی که به یک مشکل غیر منتظره ای برخورد می کنید، به خودتان و به دنیای اطراف خود نشان می دهید که واقعا چه رفتاری دارید،پس سعی کنید که رفتار مثبتی باشد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
تغییر نگاه به زندگی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی