سخنرانی اریک توماس – فکر می کنید فرصت های زندگی را برای همیشه دارید ؟

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

دوست دارید در مورد سخت کوشی صحبت کنید اما نمی دانید سخت کوشی چه چیزی است ؟ اما من میدانم سخت کوشی چه شکلی است . من بی خانمان بودم و از یک سطل آشغال غذا میخوردم و اکنون در حاله جلو رفتن در هر لحظه هستم و میخواهم بهترین سخنران دنیا باشم . من در دیتروید بی خانمان بودم و وقتی مادرم 17 سال داشت من را به دنیا آورد از دبیرستان اخراج شدم 12 سال طول کشید تا یک لیسانس که 4 سال است را بگیرم . اکنون من را ببینید ، شما تازه به لیگ های بزرگ رسیده اید و می خواهید به خوش گذرونی بپردازید؟ و مغرور هم هستید؟ و حالا دست از تلاش برداشته اید؟

شما تا به اینجا رسیده اید و تصمیم دارید تمامش کنید؟

حالا وقت خوشگذرانی است؟

از اینجا به بعد دیگر راحت شده اید ؟

اکنون تا به اینجا آمده اید و تا نصفه های راه را رفته اید و در لیگ های بزرگ قرار دارید و چشم همه به شماست و اینجاست که باید موفقیتتان را دائمی کنید .

تمرین به تنهایی شما را به بهترین فرد تبدیل نمیکند تمرین فقط بهترین نگهتان میدارد . همه ی شما باید بهترین بمانید و این را دائمی کنید . از اینجا است که میتوانید به هر جایی برسید و این به استعداد نیاز ندارد و نیاز نیست که مهربان باشی نیاز نیست سریع ترین و قوی ترین باشید نیازی نیست باهوش باشید برای رسیدن به جایی که من رسیده ام .

توجه کنید که باید زحمت زیادی بکشید و سخت کوشی را ادامه دهید بسیاری از شما این حرف را از من شنیده اید که شاید پدرتان یک کارخانه دار باشد و مادرتان یک میلیونر باشد و امتیازات ویژه ای داشته باشید و همه چیز برایتان به آسانی تامین میشود و آشنای زیادی دارید که راحت میتوانید در یک شغل خوب استخدام  شوید . اما نمیتوانید به اندازه ی من تلاش کنید و در این موقعیتی که اکنون هستید باید کاری انجام دهید که هیچ تیم دیگری در لیگ نتواند بیشتر از شما انجام دهد . باید از فرصت هایی که در زندگی به دست آورده اید بهترین استفاده را ببرید . فکر میکنید تا آخر عمرتان همینگونه 18 الی 19 ساله باقی می مانید؟

فرصتی که اکنون داردید 5 سال دیگر نخواهید داشت . و همین حالا نیز یک فرصت دارید که هر گز نداشته اید .

مردم از من میپرسند اریک چرا تو اینقدر زحمت میکشی ؟ چون شاید تا 5 سال دیگر هم بهترین سخنران انگیزشی دنیا نباشم اما هر کاری که میتوانم را باید اکنون انجام بدهم وهر کتابی که میتوانم بنویسم .

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
فرصت های قرنطینه (کرونا)

سازمان من اکنون به دلیل پرورش قهرمان ها در حال حقوق گرفتن است الان بیشترین زحمت ها را برای این کار می کشم و هرگز نمیتوانید یک فرصت دیگری مانند این پیدا کنید و برای بعضی از شما این آخرین فرصت خواهد بود . بگذارید چیزی را به شما بگویم که به قهرمان ها همیشه میگویم بدترین چیز این نیست که در فقر بزرگ شوید بدترین چیز آن است که در فقر بزرگ شده باشید و فرصتی عالی داشته باشید و آن را از دست بدهید و این بدترین چیزی است که میتواند برای هر کسی اتفاق بیفتد. و خیلی بد است بعد این فرصت در آخر برگردید سرجای اولتان و هیچ کسی نباشید . نباید فرصت هارا از دست بدهید . و بدانید خانواده های شما پدر ، مادر و خواهر برادرتان روی شما حساب بازکرده اند تا از این فرصت استفاده کنید .

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی