زندگینامه برایان تریسی ، مدیر موفق در فروش

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۶ آبان, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۷ مرداد, ۱۴۰۰
برایان تریسی ( Brian Tracy )
کتاب خلق برند برتر
کتاب خلق برند برتر

فهرست مطالب

در این مقاله آکادمی بازار به تشریح زندگینامه برایان تریسی ( Brian Tracy ) به عنوان مدیر موفق در فروش می پردازد.

برایان تریسی در ۵ ژانویه سال ۱۹۴۴ میلادی در شهر شارلوت تاون در کشور کانادا متولد شد . برایان تریسی در خانواده ای متوسط و با در آمد پایین متولد شد جوری که در آمدشان برای گذران زندگی کافی نبود.

برایان تریسی در دوران نوجوانی در شهر پومونای کالیفرنیا در ایالت متحده آمریکا زندگی میکرد. او تنها ۱۸ سال داشت که، دبیرستان را بدون گرفتن  مدرک دیپلم ترک کرد.

با ما برای مطالعه ادامه زندگینامه برایان تریسی همراه باشید.

فعالیت های برایان تریسی در نوجوانی و ابتدای جوانی

برایان تریسی ( Brian Tracy ) مدتی به کارگری مشغول بود. اولین کاری که انجام داد ظرف شستن در یک هتل بود  ، بعد ها شروع به شستن ماشین ها و شستن زمین سالن ها کرد.

بعد ازچند سال در چوب بری، کارخانه ها، مزارع و دامداری ها مشغول به کارگری شد. برایان تریسی درخت ها را اره می کرد،و چاه ها را حفاری می کرد، بعضی اوقات به عنوان کارگر ساختمانی در آپارتمان ها و ساختمان های چند طبقه کار میکرد . برایان تریسی این مدت را در هتل های ارزان قیمت به سر میبرد. او ۲۰ ساله بود که  همه ی پولی را که جمع کرده بود را برداشت و در کشتی باربری نوروژی شروع به کار کرد .

از اقیانوس اطلس تا بریتانیای کبیر در کشتی سخت مشغول کار بود. با دوچرخه توانست از فرانسه به اسپانیا و تنگه ی جبل الطارق سفر کند. در همان جا با کمک دو تا از دوستانش یک اتومبیل لندرور خریدند. و با استفاده از آن از صحرای بزرگ آفریقا گذشتن و به ژوهانسبورگ رسیدند.

او دو سال در آن جا مشغول کار بود. بعد از آن به لندن برگشت و مدتی در کشور آلمان و انگلستان مشغول به کار شد. در زندگینامه برایان تریسی بیان می شود که وقتی ۲۳ ساله شد زمان برداشت محصول به عنوان کارگر زراعی در زمین های زراعی کار میکرد و موقع خواب به انبار میرفت و روی کاه میخوابید و بعد از برداشت محصول دوباره بیکار میشد .

Brian Tracy
زندگینامه برایان تریسی

رفتن برایان تریسی به سنگاپور و تایلند

در زندگینامه برایان تریسی می خوانیم که اودر  سال ۱۹۶۸ به صورت زمینی از لندن به سنگاپور رفت. که از کشور هایی مانند : ترکیه، ایران، پاکستان، هندوستان و مالزی عبور کرد سپس به سنگاپور رسید. بعد از آن مجددا از طریق کشوره مالزی عازم تایلند شد. در آن جا ماندگار شد و شروع به کار کرد.

Brian Tracy وقتی دید کاری نمیتواند پیدا کند به شغل فروشندگی روی آورد. از شرکتی به شرکت دیگر می رفت، و با پولی که از فروش کالا و سودش به دست می آورد زندگی خود را می گذراند.

برایان تریسی بیشتر وقت ها مشغول کار بود تا بتواند یک فروش موفق داشته باشد تا با آن بتواند اجاره ی اتاقش را بدهد .

 

تبدیل شدن به فروشنده درجه یک

در زندگینامه برایان تریسی میبینیم که او مدت های زیادی مشغول به فروش رساندن جنس های مختلف بود تا یک روز از خود پرسید، چرا و چطور می شود دیگران از من موفق تر باشند و چرا من نتوانم جزو میلیاردرهای موفق باشم؟!  سپس برایان تریسی تصمیم به یادداشت کردن اهداف خود گرفت و روی کاغذ با جسارت نوشت که باید از فروش ماهی هزار دلار به دست آورد .

کاغذ را تا کرد و آن را جایی قرار داد. و او هیچ وقت نتوانست آن کاغذ را پیدا کند ، اما ناگهان پس از گذشت یک ماه زندگی اش دچار تغییر و تحول بزرگی شد. در این مدت برایان تریسی موفق شد رشی را پیدا کند که فروشش را تا 3 برابر افزایش دهد. برایان تریسی به سراغ افراد موفق در حوزه ی فروش رفت و از آن ها راز موفقیت در فروششان را پرسید و آن ها هم از روش های موفقیت خود به برایان گفتند .

رفته رفته برایان تریسی در کار خود پیشرفت کرد که از او یک مدیرفروش ساخت، در کار کار مدیریت فروش هم از همان راه و روش استفاده کرد. برایان تریسی یاد گرفت کسانی که  توانسته اند در کار مدیریت فروش به موفقیت برسند چه کار کرده اند و خودش نیز همین کار را انجام داد. در مدت یک سال بعد از شروع کارش در زمینه ی مدیریت فروش تبدیل به یک فروشنده ی درجه اول شد.

برایان تریسی
مدیر موفق در فروش

فعالیت حرفه ای برایان تریسی

برایان تریسی اصول فروش را به خوبی یاد گرفت و با آن آشنا شد بعد از آن توانست مدیریت را یاد بگیرد . و سرانجام موفق شد در سن ۲۵ سالگی فروش در سطح گسترده ای را در یک شرکت بزرگ که ۹۵ کارمند فروش داشت آغاز کند. سرانجام برایان تریسی در بخش معاملات ملکی شروع به کار کرد. و در عرض پنج سال ملکی به ارزش پنجاه میلیون دلار ساخت. او مسئول وارد کردن اتومبیل های سوزوکی در کانادا شده بود.

تعداد همکاران برایان تریسی ۶۵ نفر بود که همگی کارشان را از صفر شروع کرده بودند. و در مدت دو سال سود فروش این اتومبیل ها به ۲۵ میلیون دلار رسید. بعد از آن مدیریت یک شرکت طرح و توسعه ی ۲۶۵ میلیون دلاری را بر عهده گرفت که موفق شد آن شرکت را از نو بسازد.

برایان تریسی در سال ۱۹۸۱ شروع به برگزاری مطالب درسی و برگزاری سمینارهایی در کانادا و آمریکا کرد. سپس او بعدها مطالبی را که جمع آوری کرده بود را به صورت برنامه های آموزشی دیداری و شنیداری در اختیار علاقه مندان گذاشت. در زندگینامه Brian Tracy میبینم که در سال ۱۹۸۶ به منطقه ی سن دیه گو واقع در ایالت کالیفرنیا نقل مکان کرد. برایان تریسی به بیش از ۸۰ کشور دنیا سفر کرده است و در آن جا کار انجام داده است.

برایان تریسی در ۲۲ حرفه ی مختلف فعالیت داشته است. برایان تریسی به زبان های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی مسلط است .توانست تا کنون چندین شرکت را تاسیس و راه اندازی کند.

مدیر فروش
برایان تریسی

تحصیلات Brian Tracy

برایان تریسی موفق شد دانشگاه آلبراتا در کانادا تحصیل کند و مدرک فوق لیسانسش را در رشته بازرگانی بگیرد . با مطالعه زندگینامه برایان تریسی در میابیم گه او در طی ۲۰ سال گذشته موفق شده، بیش از ۳۰۰ محصول دیداری و شنیداری را تولید و عرضه کند. که بعضی از آن ها به ۲۴ زبان مختلف ترجمه شده و در بیش از ۳۰ کشور دنیا به فروش رسیده است. Brian Tracy به عنوان سخنران، مربی و مشاور با بیش از ۵۰۰  شرکت و کمپانی بزرگ همکاری کرده است.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
فروش ترسناک

او تا کنون سالانه برای بیش از سیصد هزار نفر سخنرانی می کند و سمینارهایی برگزار می کند که در آن بیش از بیست هزار نفر شرکت می کنند. او مدیر شرکت بین المللی است که این شرکت تنها شرکت آموزشی مشاوره ای در سولانابیچ کالیفرنیا است. برایان تریسی تا اکنون یکی از معتبرترین صاحب نظران در سطح جهان در حوزه ی موفقیت و پیشرفت است.

شما در صورت تمایل به آشنایی با سایر افراد موفق می توانید به صفحه زندگینامه افراد موفق مراجعه کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی