راه هایی که به افزایش درآمد شما کمک می کنند (1)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

باهوش بودن و استعدادهای خاص داشتن ویژگی های جذابی هستند ولی این موارد به هیچ عنوان تضمین کننده موفقیت افراد نبوده و نیستند. با مطالعه برروی زندگی افراد موفق درمی یابیم که این افراد دارای یک سری ویژگی مشترک هستند چه با صورتی زیبا و هوشی سرشار و چه بدون آن. در واقع داشتن این ویژگی های خاص است که آنها را تبدیل به افراد موفق نموده است. البته افراد موفق ذاتا و به صورت غریزی و از بدو تولد دارای این ویژگی ها نبوده اند بلکه با تمرین و پشتکار به این ویژگی ها دست یافته اند. شناسایی ویژگی های افراد موفق می تواند تشخیص مسیر موفقیتتان را ساده تر و رسیدن به اهدافی مثل افزایش درآمد را ممکن سازد. در ادامه به ذکر این موارد پرداخته و راه های رسیدن به آنها را برایتان شرح می دهیم.

1. تغییر عادات بد به عادات خوب روزانه

همه ما در زندگی مان عادات خوب و بدی داریم که مستقیما بر روی استایل زندگی ما و در نتیجه رسیدن به موفقیت نقش دارند. جالب است بدانید که افراد موفق عاداتی دارند که باعث ثروتمند شدن آنها شده است در واقع آنها این عادات خوب را در خود ایجاد کرده اند. برای اینکه عادات بدتان را به عادات خوب تبدیل کنید ابتدا یک کاغذ برداشته و در دو ستون مجزا عادت های خوب و بدتان را بنویسید. سپس به مدت 21 روز سعی کنید مطلقا عادات بدتان را انجام ندهید و برای کارهای خوبتان به خود پاداش دهید. بعد ازاین مدت قطعا تاثیر این رفتارها را در نحوه زندگی تان مشاهده خواهید کرد.

2. هدف‌ گذاری‌ هوشمند

تنها زمانی در زندگی به موفقیت دست پیدا می کنید که هدف داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. البته باید دقت داشته باشید که اهدافی که انتخاب میکنید هوشمندانه بوده و شما را به بیراهه نبرد. برای هدفگذاری هوشمندانه لازم است که هدف خود را به صورت دقیق و مشخص تعیین کنید. زمانی که اهداف خود را مشخص کردید آنها را روی کاغذ بنویسید. حال ببینید که برای رسیدن به این اهداف باید چه کارهایی انجام دهید.

3. تلاش برای رشد فردی

شما اگر از درون رشد نکنید در دنیای خارج نیز به موفقیت دست نخواهید یافت. در واقع اگر تعریف درستی از موفقیت داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که موفقیت تنها رسیدن به افزایش درآمد، پول، دوره ثروت، مقام و جایگاه نیست. بلکه فرد موفق فردی است که در تمام جنبه ها رشد کرده باشد. ویژگی های اخلاقی ممتاز، روابط اجتماعی قوی، احترام به سایرین، کمک به همنوع، دانش بروز و… تماما مواردی هستند که یک فرد موفق باید برای رسیدن به آنها تلاش کند.

4. سلامت فیزیکی

همیشه گفته اند که عقل سالم در بدن سالم است. بیایید امروز صبح که از خواب برمی خیزید به جای آنکه خسته و خواب آلود به سر کار بروید چند حرکت کششی و ورزشی ساده انجام دهید تا ببینید که چقدر در طول روز انرژی بیشتری خواهید داشت. به طور کلی ورزش و تحرک باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و انگیزه در فرد می شود. به عنوان یک فرد موفق از همین امروز ورزش کردن را شروع کنید.

۵. روابط اجتماعی قوی

در دنیای کنونی که به عنوان عصر ارتباطات نامیده می شود دیگر نمی شود کنج عزلت گزید و در تنهایی خود توقع داشت که به موفقیت دست پیدا کرد. بسیار لازم و ضروری است که برای رسیدن به موفقیت روابط اجتماعی خود را تقویت کنید. ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف و دوستی با انها فرصت های بیشتری را پیش روی شما خواهد گذاشت. این یکی از ویژگی های افراد موفق است که باعث محبوبیت آنها شده است. و افراد بیشتری را به خود جذب می کنند.

6. داشتن تعادل در زندگی

همیشه میانه روی باعث به وجود آمدن نتایج بهتری در زندگی می شود. برعکس زیاده روی در هر کاری حتی نوشیدن آب می تواند مضر و گاهی خطرناک باشد افراد میانه رو و متعادل معمولا انسان هایی عادل تر و منطقی تری هستند. میانه روی در کارهای معمولی روزانه نیز پیامدهای بهتری دارد برای مثال در استفاده از گوشی همراه شبکه های اجتماعی تغذیه تلویزیون و …

ادامه دارد…

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون 10 برابر کردن درآمد

افزایش درآمد مقوله ای بسیار مهم است. هر فردی که به دنبال کسب پول و ثروت است باید مطالعه و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشد. از منابع موثق در این باره می توان به کتاب های برایان تریسی آنتونی رابینز و… اشاره کرد. با کسب اطلاعات کافی در این زمینه نوبت به راهکار هایی عملی برای افزایش درآمد خود می رسیم. اگر به دنبال راهکار هایی مطمئن هستید پیشنهاد آکادمی بازار محصول معجزه ذهن قدرتمند است. با استفاده از این محصول می توانید با تمرین تکنیک های آن به رشد و توسعه فردی خود کم نموده و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده نمائید. برای آشنایی بیشتر با این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره آموزشی غیرحضوری “معجزه ذهن قدرتمند”

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی