دوره های آموزشی

خدمات مشاوره در آکادمی بازار

مشاور آکادمی بازار  همکاری با افراد و شرکت ها برای بازاریابی و ایجاد و اجرای استراتژی های آن است. این استراتژی ها بر اساس هسته کسب و کار و خدمات و محصولات آنها ارائه می شود.

خدمات مشاوره با آکادمی بازار، مطالعات و تحقیقاتی را  در زمینه رفتار مصرف کننده شما و فرایند بازاریابی انجام می دهد. این شامل داشتن توانایی شناسایی شرکت ها در بازار هدف و ارائه محصول یا خدمات خود به نحوی است که مصرف کنندگان علاقه مند شوند و آنها را بخواهند خرید کنند.

خدمات مشاوره آکادمی بازار شامل کلینیک های مشاوره در حوزه های مختلف از جمله:

  • بازاریابی و فروش
  • برندینگ
  • منابع انسانی
  • توسعه فردی
  • و…
خدمات مشاوره در آکادمی بازار
آکادمی بازار

انواع مشاوره هایی که آکادمی بازار به شما ارائه می دهد

 

استاد احمد محمدی

برندینگ

برندسازی ، به تعبیری ، یک روش بازاریابی است که در آن یک شرکت نام ، نماد یا طرحی را ایجاد می کند که صرفا متعلق به شرکت است. این به شناسایی یک محصول کمک می کند و آن را از دیگر محصولات و خدمات جدا می کند.
این راهی است برای تمایز خود از رقبا و شفاف سازی آنچه که ارائه می دهید. نام تجاری شما ساخته شده است تا یک نماینده واقعی از شغلی باشده که شما ارائه می دهید و اینکه می خواهید این شغل از نظر مشتری چگونه درک شود.

زمینه های بسیاری  برای توسعه یک برند وجود دارد از جمله:

  • تبلیغات
  • خدمات مشتری
  • کالاهای تبلیغاتی
  • شهرت
  • آرم

چرا نام تجاری مهم است؟

برندسازی به دلیل تأثیر کلی بر شرکت شما بسیار مهم است. برندسازی می تواند نحوه درک ما از شما را تغییر دهد ، این امر می تواند باعث ایجاد مشاغل جدید و افزایش آگاهی از برند شود.

نام تجاری به رسمیت شناخته می شود

مهمترین دلیل برندسازی برای یک تجارت این است که چگونه یک شرکت چگونه برای مصرف کنندگان به رسمیت شناخته می شود.  آرم مهمترین عنصر برندسازی است، زیرا در اصل چهره شرکت است.
به همین دلیل است که یک طراحی لوگوی حرفه ای باید قدرتمند و به راحتی به یاد ماندنی باشد و در نگاه اول بر شخص تأثیر بگذارد. محصولات تبلیغاتی چاپی راهی برای رسیدن به این هدف هستند.

برندسازی ارزش تجارت را افزایش می دهد

برندسازی در هنگام تلاش برای ایجاد مشاغل آینده مهم است و یک برند کاملاً تأسیس شده می تواند با دادن قدرت بیشتر به یک صنعت ، ارزش تجارت را افزایش دهد. این امر به دلیل داشتن مکان محکم در بازار، آن را به یک فرصت سرمایه گذاری جذاب تر تبدیل کرده است.

برندسازی باعث ایجاد مشتریان جدید می شود

یک نام تجاری خوب یکی از بزرگترین امتیازهای یک شرکت است. نام تجاری قوی به طور کلی به این معنی است که در میان مصرف کنندگان، یک احساس مثبت از این شرکت وجود دارد و احتمالا با توجه به آشنایی و اعتمادی که به این نام دارند با شما کار می کنند.
پس از تثبیت یک مارک تجاری ، تبلیغ دهان به دهان بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی شرکت خواهد بود.

باعث افزایش غرور و رضایت کارمندان می شود

بی شک افراد موفق کارهای بزرگ را با مشاوره با افراد بزرگ انجام می دهند. آکادمی بازار جایی است که شما می توانید برای توسعه کسب و کار و برند خود به آن اعتماد کنید چرا که مشاوران ما  می توانند بهترین آموزش ها و مشاوره ها را در زمینه برندینگ به شما ارائه دهند.

مشاوره در آکادمی بازار
مشاوره در آکادمی بازار

توسعه سازمانی

توسعه سازمانی به عنوان یک راه کاربردی علمی برای کمک به سازمان ها برای بهبود افراد و سیستم ها ایجاد شده است. هدف توسعه سازمانی این است که به مردم کمک کنیم تا در محیط سازمانی بهتر عمل کنند.

توسعه سازمانی به دنبال:

  • بهبود کارآیی سازمان ضمن رعایت فرهنگ و ارزشهای سازمان
  • به حداکثر رساندن پتانسیل کارکنان و کمک به آنها در تقویت سهم خود در جهت موفقیت سازمان
  • آنچه در یک سازمان اتفاق می افتد را ارزیابی می کند و سپس مداخله ای را انجام می دهد تا سعی کند تغییرات مثبت به وجود بیاورد
  • رفتار انسان را با استراتژی سازمان ، ساختارها ، فرایندها ، اهداف کسب و کار و غیره سازمان هماهنگ می کند
  • کمک به ارتقاء ارزش های سازمان در سراسر محل کار

توسعه فردی

برنامه توسعه فردی  ابزاری برای کمک به افراد در حرفه و پیشرفت شخصی است. هدف اصلی آن کمک به افراد در دستیابی به اهداف شغلی کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین بهبود عملکرد فعلیشان در زندگی است.

توسعه فردی روشی است که توسط مشاور با فرد مطرح می شود و به او برنامه ای ارائه می دهد تا بتواند به بهینه ترین شکل ممکن به اهداف خود در زندگی دست پیدا کند.
و در پایان، طرح مورد بررسی قرار می گیرد تا ببیند چه تعداد از اهداف محقق شده است و اهداف و برنامه های جدید برای سال آینده چیست.

استاد احمد محمدی

کارآفرینی

کارآفرینی فرایند طراحی ، راه اندازی و اداره یک تجارت جدید است که اغلب در ابتدا یک تجارت کوچک است. افرادی که این مشاغل را ایجاد می کنند ، کارآفرین نامیده می شوند.

در حالی که تعاریف کارآفرینی معمولا بر روی راه اندازی و اجرای کسب و کار تمرکز می کنند، با توجه به خطرات بالا در راه اندازی یک شغل جدید احساس نیاز به یک مشاور در این زمینه کاملا ملموس است.

آکادمی بازار این افتخار را دارد تا با توجه به نوع کسب و کار شما خدمات مشاوره در زمینه کارآفرینی را باتوجه به تجارب بالایی که در این زمینه دارد و شناخت بازار هدف و کمبودهای بازار در ایران ارائه دهد.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن