جذب یک فرد خاص

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۷ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰
جذب یک فرد

حتما اسم قانون جذب به گوش شما آشناست. بسیاری از افراد موفق در زندگی از این قانون استفاده می‌کنند. برخی تصور می‌کنند که این قانون فقط برای جذب مال و ثروت است. این تصور بسیار اشتباه است. از قانون جذب در بسیاری از مسائل زندگی می‌توان استفاده کرد.

یکی از این مسائل جذب فرد خاص و مورد علاقه شما است. از این جنبه قانون جذب کمتر از جنبه‌های دیگر صحبت شده است. خیلی از ما نمی‌توانیم در طول زندگی فرد مورد علاقه‌مان را پیدا کنیم و بعد از آشنایی با هر فردی در می‌یابیم که ویژگی‌ها و رفتار فرد مقابلمان آن چیزی نیست که دوست داریم و تصورش را می‌کردیم.

اگر به ناامیدی رسیده‌اید و بعد از مدتی از انتخاب خود پشیمان می‌شوید، این مقاله مخصوص شماست. با کمک این مقاله می‌توانید فردی با خصوصیات و ویژگی‌های مورد نظر خود را جذب کنید‌ و وقت خود را صرف کسانی که برای شما ساخته نشده‌اند یا با معیارهای شما سازگار نیستند نکنید. همراه ما باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید فرد خاص مورد نظرتان را به زندگی خود وارد کنید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

آیا می توانم یک فرد خاص را به زندگی ام جذب کنم؟

برای بسیاری از افراد جای سوال است که آیا با استفاده از قانون جذب می‌توان یک فرد خاص را به زندگی جذب کرد؟ در این مقاله قصد داریم بر اساس یکی از مصاحبه‌های باب پراکتور، به این موضوع بپردازیم.

باب پراکتور در خصوص جذب یک فرد خاص می‌گوید: «من مدت‌هاست در سراسر دنیا، سمینارهای زیادی برگزار می‌کنم؛ اما حدود 10 سال پیش، زمانی که «راز» به تازگی در میان مردم پخش شده بود، تقریبا در همه سمینارهایم خانم یا آقایی نزد من می‌آمد و می‌پرسید: «آیا قانون جذب برای جذب افراد هم کار می‌کند؟ آیا من می‌توانم شخص مورد علاقه‌ام را به زندگی‌ام جذب کنم؟» و من پاسخ می‌دادم: «بله البته!»

جذب فرد خاص با کمک قانون جذب

شما می‌توانید فرد مورد علاقه‌تان را به زندگی‌تان جذب کنید، اما یک فرد خاص را خیر! فقط کافی است یک برگه کاغذ بردارید و دایره‌ای روی آن رسم کنید و داخل آن دایره بنویسید: «همسر من» سپس خطوطی منشعب از آن را رسم کنید.

استاد احمد محمدی
قدر نعمت‌‌ها و منابع زندگی‌ات (مانند: سلامتی، جوانی، خانواده و ...) را بدان، بسیاری از آن‌ها برای دیگران آرزوست .
استاد احمد محمدی

سپس به فرد مورد علاقه‌تان بیاندیشید و به این فکر کنید که دوست دارید او چه خصوصیات و ویژگی‌هایی داشته باشد؟ یا اگر فرد خاصی را دوست دارید، به خصوصیاتی که در او وجود دارد و شما آن‌ها را می‌پسندید فکر کنید و در مقابل هر یک از این خطوط، این خصوصیات را بنویسید.

مثلا ممکن است بنویسید که دوست دارید همسرتان خوش اخلاق باشد، شاد باشد، آزاد باشد، ظاهر خوبی داشته باشد، سلامت باشد، استقلال مالی داشته باشد یا هر خصوصیت دیگری.

جذب فرد خاص روشی کاملا اثبات شده است

جذب فرد خاص روشی کاملا اثبات شده است

این کار ممکن است برای خیلی‌ها احمقانه به نظر برسد؛ اما اگر مکانیزم قانون جذب را درک کرده باشید و بدانید که همه ما تجلی یک قدرت یکسان هستیم، پس می‌دانید که این قدرت تنها توسط یک قانون هدایت می‌شود و ارتعاش، بخش اصلی این قانون است. در واقع، ارتعاش قانون اولیه و قانون جذب، قانون ثانویه است. زیرا شما تنها چیزهایی را می‌توانید جذب کنید، که با شما هم ارتعاش هستند.

هنگامی که به این خصوصیات در ذهن‌تان فکر می‌کنید، نباید برای آن فرد چهره‌ای قائل شوید. مطمئنا فرد خاص خود را دوست دارید و چشمتان به دنبال کسی است!

اما شما حق ندارید که او را وادار کنید تا جذب زندگی‌تان شود! اگر شما فرد خاصی را تجسم کنید، امواجی به سوی او ارسال خواهید کرد که ذهن او را بر هم می‌زند و شما حق چنین کاری را ندارید! کاری که شما مجاز به انجام آن هستید، این است که خصوصیات همسر دلخواهتان را به سوی کائنات ارسال کنید.

تکنیک تجسم، در فرآیند جذب همسر دلخواه

وقتی کار نوشتن ویژگی‌های همسر مورد علاقه‌تان به پایان رسید، باید شروع به تجسم کردن کنید؛ باید خودتان را تجسم کنید که در حال زندگی کردن با همان فردی هستید که آن خصوصیات را دارد. تکرار می‌کنم که نباید برای این فرد، یک چهره فیزیکی قائل شوید.

همچنین، نباید درباره کاری که انجام می‌دهید، به کسی چیزی بگویید؛ زیرا ممکن است با ارتعاشات منفی‌شان، به مسیر انرژی شما لطمه وارد کنند. در ذهنتان با همسر دلخواه خود قدم بزنید، با او صحبت کنید، با او شام صرف کنید و هرکاری که دوست دارید را به طور ذهنی با او انجام دهید.

وقتی فردی با آن ویژگی‌ها را در ذهن خود مجسم می‌کنید، خودتان را در آن ارتعاش قرار می‌دهید و آرام آرام با او هم ارتعاش می‌شوید. به انجام این کار ادامه دهید و سعی کنید روزانه به طور منظم این کار را انجام دهید.

می‌توانید ویژگی‌های جدید را به آن دایره اضافه کنید؛ لیست شما می‌تواند به روز رسانی شده و هربار ویژگی جدیدی به آن افزوده شود. این کار را مرتب انجام دهید تا کائنات، فردی را که دقیقا هم ارتعاش و هم فرکانس شماست، به زندگی شما وارد کند.»

چرا نمی‌توان فرد خاص را جذب کرد؟

چرا نمی‌توان فرد خاص را جذب کرد؟

در بالا، به بخشی از صحبت‌های باب پراکتور پرداختیم. در اصل شما نمی‌توانید یک فرد خاص را به زندگی خود جذب کنید، اما می‌توانید فرد مورد علاقه خود را به سوی خود جذب کنید!

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - قانون جذب

اینکه نمی‌توانید فرد خاصی را جذب کنید، دلیل بر ضعف قانون جذب نیست؛ بلکه بدین دلیل است که هر انسانی در جهان هستی، دارای قدرت اراده و اختیار است و شما حق این را ندارید که با اجبار یا هر نیروی دیگری، این قدرت را از او سلب کنید.

سخن آخر

تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که به کائنات بگویید دقیقا چه می‌خواهید؟ دوست دارید شریک عاطفی‌تان چگونه باشد و چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

زمانی که این درخواست را به کائنات بدهید و برای او مشخص کنید که دقیقا چه می‌خواهید، کائنات می‌گردد و دقیقا همان فردی را بر سر راه زندگی شما قرار می‌دهد که همه آن ویژگی‌ها را داراست. این فرد می‌تواند همان کسی باشد که اکنون دوستش دارید و یا فردی دیگر با همان ویژگی‌ها یا حتی بهتر!

همیشه برای رسیدن به اهداف و آنچه که می‌خواهیم، راه‌های مختلف و متفاوتی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم؛ چه سهل و چه سخت! در این میان افرادی هستند که به ما کمک می‌کنند تا این راه را سریع‌تر برویم و به خوبی از تجربیات و انتقادات و پییشنهاداتشان استفاده کنیم. این مهم با برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های مختلف قابل اجرا و دستیابی است.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

24 پاسخ

  1. من هم کاملا موافقم که نیاید فرد خاصی را جذب کرد ولی موقع تصویر سازی ناخودآگاه چهره اون فرد در نظرم مجسم میشه، و فکر میکنم که دارم فرکانس های متفاوت میفرستم و این دلیل جذب نشدن خواسته من هست ؟ موقع تصویر سازی چگونه چهره اون فرد را تجسم نکنم ؟

    1. سلام حنانه عزیز
      بهترین و کارآمد ترین راه مشغول کردن ذهنتون به چیزهای دیگه اس. اول از همه تمرین کنید تا ذهنتون رو در حالت عادی از اون شخص دور کنید. بعد از اون تصویرسازیتون رو شروع کنید و با تمرکز کردن به هرچیزی که حالتون رو خوب میکنه فکر کنید.
      به قدرت ذهنتون شک نکنید! همه چیز از دستت برمیاد!

  2. سلام عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگواران زحمت کش تشکر میکنم برای مقاله ی زیبایی که در سایتتون قرار دادید. خواستم بگم طبق تجربه ی شخصی خودم و اونجوری که فورا برای من جواب داد البته قرار داشتن در شرایط و فرکانس فکری مورد نظر مثل کاتالیزور عمل میکند لزوما مدت زمان معینی نیست اما شدنی هست اگر و فقط اگر خصوصیات خیلییی دقیق از فرد مورد نظر رو بدون هیچ محدودیت فکری نوشته و بارها با حس ایمان تقدیر از خداوند و تجسم متبرک کنید و هر روز یا دو روزی یکبار طوری انرا مرور کرده انگار که الان اتفاق افتاده امید به حضرت عشق که هر عملی را عکس العملیست… شاد پیروز و سربلند تر از هر روز دیگر باشید..

    1. سلام میلاد عزیز
      ممنونیم از اینکه تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید و دیگران رو برای رسیدن به حس خوب زندگی راهنمایی میکنید.
      آکادمی بازار از داشتن همراهانی همچون شما افتخار میکنه…

  3. سلام ببخشید مثلا طرف ارزو یا خیال پردازی کنه ک شخص خاص هم دوسش داره چی؟ مثلن بعضیا فقط ب این فکر میکنن که باشخص باشن من میگم اگه طرف ارزو کنه اون طرف هم دوسش داشته باشه چی؟ براش مهم باشه طرفش هم دوسش داره منظورم ی فرد خاصه

  4. سلام تابه حال چند نفر به نتیجه رسیدن من شبا که خابم نمی بره خیلی فکر می کنم ولی تابه حال روی کاغذ ننوشتم خدایی چه کسانی به نتیجه رسیدن.با سپاس فراوان

  5. دقیقا منم موافقم که نباید قدرت اختیار رو از دیگری سلب کرد چون بالاخره اونم حق انتخاب داره شاید اصلا مارو نخواد نباید که زورش کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی