جذب عشق با استفاده از ترفندهای قانون جذب (1)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۳ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

آیا در زندگی به دنبال عشق واقعی خود هستید؟ از تلاش برای پیدا کردن فرد مورد نظرتان خسته شده‌اید؟ چیزی در مورد قانون جذب عشق شنیده‌اید؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

جذب عشق

انسان موجودی اجتماعی است که بسیاری از نیازهای او در تعامل با همنوعانش برطرف می‌شود. بودن در محیط‌هایی همچون خانواده، اقوام و جمع‌های دوستانه می‌تواند به شکوفایی بسیاری از توانایی‌های او منجر شود. به همین دلیل جذب عشق و ازدواج و تشکیل خانواده یکی از مراحل رشد و تکامل هر فردی است.

اما در عین حال این مسئله از حساسیت زیادی برخوردار است و چنانچه تصمیمات درستی در این زمینه گرفته نشود پیامدهای خوبی نخواهد داشت. اما فارغ از این مسائل، نحوه آشنایی دو فرد با هم و به وجود آمدن عشق و علاقه در آن دو نیز مهم است.

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که شاید بتوان فرد مورد نظرتان را از طریق قانون جذب پیدا کنید؟ همانطور که گفتیم قانون جذب از ابتدا در زندگی ما وجود داشته و موضوع جدیدی نیست. در مبحث پیدا کردن عشق و جفت روحی نیز می‌توان از ترفندهای قانون جذب کمک گرفت. برای پیدا کردن عشق در زندگی لازم است موارد زیر را در مورد قانون جذب به کار بندید:

۱. اعتماد به نفس خود را تقویت کنید

 مسئله داشتن دوره اعتماد به نفس از آن دست موضوعاتی است که اغلب با آن درگیر هستیم و شاید خیلی از ما متوجه این موضوع نباشیم که در برخی موضوعات اعتماد به نفس کودکان پایینی داریم.

استاد احمد محمدی
فقط یک بار زندگی می‌کنیم، پس به زیباترین شکل ممکن آن را به نمایش بگذاریم.
استاد احمد محمدی

اول از همه شما باید خودتان را هر طوری که هستید دوست داشته باشید زمانی که خودتان را دوست نداشته باشید و خود را لایق خوشبختی ندانید دیگران نیز شما را دوست نخواهند داشت و جذب عشق ندارید.

پس اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و ابتدا از دوست داشتن خودتان شروع کنید تا دوست داشته شوید.

۲. طرز فکر مثبتی داشته باشید

مثبت باشید و مثبت فکر کنید. تمام عقاید و افکار منفی را از خود دور کنید. شاید بارها این فکر به ذهن‌تان خطور کند که پیدا کردن فرد مورد دلخواه‌تان کاری دشوار و نشدنی است.

یا این‌که چرا تا به حال نادیده گرفته شده‌اید و هیچ کس متوجه خوبی‌ها و امتیازات اخلاقی و ظاهری شما نمی‌شود یا این‌که چرا عشق هرگز قدم در زندگی شما نگذاشته است.

تمامی این افکار نه تنها شما را به هدف‌تان نمی‌رساند بلکه به غایت شما را از آن دور می‌کند.

تاثیر افکار

باید به جای این افکار به این فکر کنید که وجودتان سرشار از عشق و شور و زندگی است و آماده‌اید که آن را تمام و کمال به شخص دلخواه‌تان هدیه کنید و در مقابل نیز از او دریافت کنید.

در هنگام استفاده از قانون جذب عشق شما باید ابتدا پذیرای عشق باشید به این معنی که اجازه دوست داشته شدن از طرف دیگران را به خود بدهید.

در این صورت به کائنات این انرژی را ارسال می‌کنید که فرد دوست داشتنی هستید و لایق دوست داشته شدن هستید. در پاسخ بر طبق مبانی قانون جذب کائنات نیز شما را از راهی که فکرش را هم نمی‌کنید به فرد مورد علاقه‌تان می‌رساند.

۳. از شکست خوردن در عشق واهمه نداشته باشید

 اگر همواره به صورت محافظه کارانه از عاشق شدن و شکست عشقی خوردن ترسیده‌اید خب بدیهی است که عشق واقعی‌تان را نیز پیدا نکنید. پس بهتر است از پوسته‌ای که دور خودتان کشیده‌اید بیرون بیایید و به خودتان اجازه دهید که عاشق شوید.

البته در زیر سایه عقل‌تان و نه تماما بر اساس احساسات. اما چنانچه همواره از عاشق شدن بترسید این اجازه را به افراد نمی‌دهید که برای آشنایی با شما به شما نزدیک شوند.

پس بهتر است خودتان را رها کنید تا افراد به سمت شما جذب شوند.

جذب عشق به عنوان هدف

امروزه با پیشرفت روز افزون جوامع انسانی تعداد راهکار‌ها و راه حل‌هایی که برای حل یک مسئله ارائه می‌شوند بسیار زیاد است. هر کدام از این راه حل را نتیجه منحصر به فردی را بدنبال دارند. ممکن است به موفقیت منتهی شوند، ممکن است شکست را به همراه داشته باشند.

یکی از این مسائل مهم که در حال حاضر هزاران راه برای حل آن توسط افراد گوناگونی ارائه شده است، مسئله رسیدن به خواسته‌ها و اهداف است. ما آکادمی بازار تحقیقاتی انجام داده‌ایم تا مطمئن‌ترین راه‌ها را برای رسیدن به اهداف‌تان به شما معرفی کنیم.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
زیبا ببینید

برای دستیابی به اهداف‌تان شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید. در آکادمی بازار با کمک بسته آموزشی «زندگی افراد موفق» و صفحه اینستاگرام دکتر احمد محمدی ما رازهایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر مجبور نباشید راهی را که بارها توسط افراد مختلف طی شده دوباره تجربه کنید و وقت و انرژی‌تان تلف شود.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی