بهترین شیوه افزایش درآمد در دنیای کنونی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

آیا به دنبال راهی برای افزایش درآمد هستید؟ راه‌های افزایش درآمد کدام‌اند؟ روابط و شبکه‌های اجتماعی چه تاثیری در درآمد دارند؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

افزایش درآمد

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای افزایش درآمد‌ خود دوره‌های زیادی دیده‌اید و مهارت‌های بسیاری کسب کرده‌اید، اما نتیجه چندان مطلوبی از این همه تخصص و مهارت ندیده‌اید. ولی در عوض افرادی را دور و ور خود می‌بینید که هیچگونه مهارت و تخصصی برای افزایش درآمد ندارند، اما بسیار موفق و پولدارتر از شما هستند.

شما با دیدن این افراد معمولا عوامل بیرونی مانند پارتی داشتن، بی‌عدالتی دنیا  و غیره را مقصر می‌دانید که خب تا حدودی هم درست هستند اما هیچکدام از این‌ها مانع از موفقیت شخص شما نیستند. سرنوشت خودتان را در دست بگیرید.

مورد بسیار مهمی که در تحقیقات اخیر به دست آمده و نقش بسزایی در موفقیت افراد در عصر حاضر دارد ارتقا مهارت‌های اجتماعی است.

منظور از مهارت‌های اجتما‌عی چیست؟

فرض کنید از یک فروشگاه اینترنتی خرید کرده‌اید اما کالایی که خریده‌اید کیفیت خوبی ندارد و شما از آن راضی نیستید و به هر صورت می‌خواهید که آن را پس بدهید اما نمی‌دانید چه کار کنید.

تصمیم می‌گیرید با فروشگاه تماس گرفته و موضوع خود را با آنان در میان بگذارید اما از این می‌ترسید که با درخواست‌تان موافقت نشود. شجاعت داشتن در زندگی تمام ترس‌های‌تان را محو می‌کند.

ذهنیت افراد مختلف در چنین مواقعی یکی از حالات زیر است:

  • فروشگاه کالا را پس نمی‌گیرد.
  • فروشگاه درصدی از مبلغ را کم کرده و کالا را پس می‌گیرد.
  • فروشگاه تمام پول را برمی‌گرداند.
  • فروشگاه کالا را قبول می‌کند و برای خرید بعدی یک تخفیف ویژه نیز می‌دهد.

میزان مهارت اجتماعی شما

تمام پیش فرض‌های بالا نشات گرفته از نحوه نگرش افراد مختلف هستند. این نحوه نگرش نهایتا منجر به این می‌شود که وقتی گوشی تلفن را برمی‌دارید تا درخواست خود را مطرح کنید چطور صحبت کنید، چطور خواسته خود را به بهترین نحو مطرح کنید، طرف مقابل‌تان را چطور راضی کنید.

همه اینها تنها به یک چیز بستگی دارد: میزان مهارت اجتماعی شما. مهارت ارتباط با دیگران را با داشتن برترین خصوصیات بهبود ببخشید.

البته مهارت‌های اجتماعی تنها در موضوع فوق تمام نمی‌شود. با ارتقا مهارت‌های اجتماعی خود از نحوه برقراری ارتباط با دیگران گرفته تا شرکت در جلسات مهم، مهمانی رفتن، دعوت به شام، افزایش درآمد و نحوه مدیریت در هر فعالیتی می‌توانید موفق‌تر عمل کنید.

چگونه مهارت‌های اجتماعی باعث افزایش د‌رآمد می‌‎شوند؟

در گذشته افرادی که به سراغ رشته‌های فنی و صنعتی می‌رفتند خیلی سریع‌تر پیشرفت کرده و به افزایش درآمد می‌رسیدند. اما در حال حاضر در دنیایی زندگی می‌کنیم که رسانه‌های مختلف در حال رشد روزافزونی هستند.

این رسانه‌ها از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا وبسایت‌های خبری همه و همه دنیا را به یک دهکده جهانی کوچک تبدیل کرده‌اند. با ۷ تکنیک برندسازی در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید.

از آنجایی که این ابزارها در دسترس همگانی هستند و با استقبال زیادی از طرف تمام مردم در دنیا مواجه شده‌اند. محتواهای تولید شده در این رسانه‌ها به راحتی در اختیار افراد در سرتاسر دنیا قرار می‌گیرد.

این ابزارها همچنین محل خوبی برای انواع کسب و کارهای مختلف هستند. افراد می‌توانند به صورت کاملا رایگان از این ابزارها به عنوان محلی برای فروش محصول خود استفاده کنند.

کسب و افزایش درآمد با شبکه‌های ا‌جتماعی

حال برخی از افرادی که از مهارت‌های اجتماعی بیشتری برخوردارند از این ابزارها برای مشهور شدن و کسب درآمد استفاده می‌کنند. این افراد با محتواهای جذابی که تولید می‌کنند جذب مخاطب کرده و اسم خود را بر سر زبان‌ها می‌اندازند.

اینجاست که شما مشاهده می‌کنید که فردی که در حوزه تولید ویدئو‌های طنز فعالیت می‌کند از یک مهندس الکترونیک درآمد بیشتری خواهد داشت. برای افزایش درآمد هوشمندانه کار کنید نه سخت.

استاد احمد محمدی
اگر از شغلت، درآمدت و زندگیت راضی نیستی، باید روی افکار و عادت‌هایت تمرکز کنی که تغییرشان دهی.
استاد احمد محمدی

پس تا حدودی به این نتیجه می‌رسیم که برای رسیدن به افزایش درآمد در دنیای کنونی حتما لازم نیست که بتوانید مسئله‌های سخت ریاضی را حل کنید و یا ذاتا یک انسان نابغه باشید.

تنها کافی است مهارت‌های اجتماعی خود را ارتقا داده و بتوانید مخاطبینی جذب کرده و با آن‌ها به بهترین نحو ارتباط برقرار کنید.

افزایش د‌رآمد و اهداف

افزایش درآمد و کسب ثروت از آن دسته نتایجی است که هر کارمند و یا فرد شاغلی به دنبال آن است. شاید کسانی نیز در این بین باشند که این موارد را جز اهداف اصلی خود قرار داده‌اند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
افزایش درآمد با تغییر نگاه و نگرش

اما چگونه می‌توان به آن‌ها دست یافت؟ چگونه با بهره‌گیری از توانایی‎‌های خود در جهت دستیابی به اهداف‌مان گام برداریم؟

برای افزایش درآمد و رسیدن به موفقیت باید از تکنیک‌های خاصی در شبکه‌های اجتماعی استفاده نمایید. پیشنهاد ما بسته آموزشی «تکنیک‌های افزایش فروش» است. همچنین با کمک صفحه اینستاگرام دکتر احمد محمدی می‌توانید تکنیک‌های بیشتری یاد گرفته و انگیزه‌تان را در راه موفقیت حفظ کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی