قبل از حضور در سمینار موفقیت، این کتاب‌ها را بخوانید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲ مهر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۷ دی, ۱۴۰۱
بهترین سمینار موفقیت
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

اگر قرار باشد سمیناری بسیار کاربردی در زمینه‌ی موفقیت برگزار شود، بی‌شک همه دوست دارند به‌ هر قیمتی شده در آن شرکت کنند.

قبل از آنکه به‌دنبال آدرس و زمان برگزاری بهترین سمینار موفقیت باشید، لازم است ابتدا مطالعه کنید. باید نکانی را بدانید که قبل از حضور در چنین سمینارهایی بسیار با اهمیت‌ است. کتاب خواندن همیشه و در همه زمینه‌ها مفید و موثر است. در ادامه با گلچینی از قسمت‌های طلایی که در مورد موفقیت به چاپ رسیده‌اند را گردآوری کرده‌ایم، اگر برایتان جالب بود حتما کتابش را تهیه کنید و بخوانید. آکادمی بازار، مرجع موفقیت ایران نیز به‌صورت منظم سمینارهایی برگزار می‌کند. برای شرکت در سمینار موفقیت با آکادمی بازار درتماس باشید.

بهترین‌ کتاب‌های موفقیت

موفقیت از دید هر کس شاید یک جور معنا پیدا کند و دیدگاه افراد در مورد آن متفاوت است. موفقیت در زندگی، دوستی، کسب و کار، تحصیلات، روابط اجتماعی و… آیا برای رسیدن به موفقیت در هر کدام از اینها نیاز به راهکاری متفاوت داریم یا دانستن اصولی کلی ما را در همه موارد به مرادمان می‌رساند؟

بهترین سمینار موفقیت - آکادمی بازار

شاید شما هم نام کتاب «فکر کنید و پولدار شوید» اثر ناپلئون هیل را شنیده باشید. کتابی که در سال ۱۹۳۷ منتشر شد. اما هنوز هم پرکاربرد است. در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: «نظرات ارزان‌ترین کالاها روی زمین هستند. هر فردی گروهی از نظرات آماده برای هر کسی که حاضر به قبول کردن آن‌ها باشد دارد. در صورتی که اگر زمانی که تصمیمی گرفتید تحت تأثیر نظرات قرار بگیرید، در هیچ تعهدی موفق نخواهید بود.»

معمولا اکثر آدمها با چالشی به نام «از شنبه شروع می‌کنم» مواجه هستند. موکول کردن کار به وقتی دیگر، وقتی که شاید هیچگاه موعدش نمی‌رسد. توصیه می‌کنم کتاب «فقط شروع کنید» اثر لئوناردو اثر ای اسکنلسینگر را بخوانید.

اتفاقی که برای خوانندگان این کتاب می‌افتد این است که دوست دارند شروع کنند و دست به کار شوند. آن هم از همین حالا، نه شنبه یا وقتی دیگر. به شما توصیه می‌کنیم مقاله‌ی «با عادت‌ به تعویق انداختن کارها برای همیشه خداحافظی کنید» را نیز مطالعه کنید. شما نمی‌توانید کسی را وادار به انجام کاری کنید زمانی که خودش تمایلی به اتجام آن کار را ندارد. اما می‌توانید با هدیه دادن چنین کتابی به او چیزی از درونش را برانگیخته کنید.

تاثیر طرز فکر و حسی که آن در وجود ما ایجاد می‌کند به‌قدری است که می‌تواند کوه را جا‌به‌جا کند، سرطان را درمان کرده و ناممکن‌ها را ممکن سازد. اما با وجود آدم‌های منفی که ما را احاطه کرده‌اند داشتن حس مثبت و تفکر درست کار بسیاری دشواری است.

بهترین سمینار موفقیت زمانی برای ما حاصل می‌شود که تفکرمان مثبت باشد. اگر به دنبال یک چراغ راه برای رسیدن به حس مثبت هستید پیشنهادم کتاب « قدرت تفکر مثبت اثر نورمن وینسنت پیل» است. او در کتابش تلنگرهای بسیاری برای همه دارد به عنوان مثال در بخشی می‌گوید: « مشکل بسیاری از ما این است که ترجیح می‌دهیم به جای اینکه توسط انتقاد نجات پیدا کنیم توسط تحسین نابود شویم.»

اگر دوست دارید به خواندن چنین کتابهایی در راه یافتن بهترین سمینار موفقیت ادامه دهید پس کتاب «قدرت عادت»اثر چارلز دوهیگگ را از قلم نیندازید. عادت‌های خوب و عادت‌های بد یکی از مهمترین مواردی است که در راه رسیدن به موفقیت می‌تواند به ما کمک کند یا برعکس لطمه رساند.

شما باید بتوانید این عادت‌ها را مدیریت کنید، برخی را تقویت کنید و از قدرت تعدادی از آنها بکاهید. چارلز در این اثر فوق‌العاده الگوهای واقعی را برایتان مثال می‌زند که چطور با تغییر عادات‌شان توانستند به هدف ‌هایی طلایی دست پیدا کنند. پس بهترین کلاس موفقیت و بهترین دوره موفقیت در وجود خود ما است. چیزی غیر از این وجود ندارد و در جای دیگری دنبالش نگردید. قرار نیست معجزه‌ای رخ دهد تا شما را به سر منزل مقصودتان برساند. معجزه درون شما و در دستان خودتان است.

بهترین سمینار موفقیت - استاد احمد محمدی

یکی از رازهایی که در بهترین سمینار موفقیت وجود دارد و کسی نمی‌تواند منکر آن شود این است که «از هر دستی بدهید از همان دست هم می‌گیرید.» اگر در زندگی دیگران تاثیر مثبت داشته باشی و به دیگران کمک کنید قطعا شما هم تاثیر مثبتش را خواهید دید. شاید کمی زمان‌بر باشد اما قطعا اتفاق می‌افتد، شک نکنید.

بنابراین اگر به‌دنبال موفقیت هستید در این راه به دیگران کمک کنید تا به خواسته‌هایشان برسند، شما هم به خواسته‌هایتان خواهید رسید. اینها مطالبی است که در کتاب «شما را در بالا می‌بینم» اثر زیگ ریگلار آمده است. او با سفر به سراسر جهان و نوشتن تجربیات مردم مختلف می‌خواهد همین مطالب را به شما ثابت کند. پس بهترین دوره موفقیت، سیر کردن در تجربیات دیگران و استفاده از آنها در زندگی خودتان است.

خواندن زندگی‌نامه افراد موفق و مشهور هم در راه رسیدن به بهترین دوره موفقیت بسیار موثر خواهد بود. افرادی که در اوج نا امیدی در یک زندگی بسیار معمولی با یا اتفاق کوچک یا یک تلنگر مسیر زندگی‌شاند تغییر کرده و راهشان عوض شده است. آنها با چالش‌ها و مشکلات زندگی دست و پنجه نرم کرده‌اند و پیروز این نبرد بوده اند و در آخر تبدیل شده‌اند به اسطوره‌ای مثال زدنی. پیشنهاد می‌کنم حتما روی این دسته کتاب‌ها نیز مطالعه داشته باشید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
آموزش اصول و فنون مذاکره موفق (قسمت دوم)

روی زندگی و زمانتان برنامه ریزی داشته باشید و فرصت‌ها را به راحتی از دست ندهید، روی کارهایتان متمرکز شوید تا به نتیجه دلخواهتان برسید. شاید لازم باشد کمی خودتان را تحت فشار قرار دهید تا توانمندی‌هایتان شکوفا شود.

این مسئله گذراست نگران نباشید، زمانی که به موفقیت دست یابید از روزهایی که به سختی پشت سر گذاشته‌اید به نیکی یاد خواهید کرد. روزهایی که ارزش سخت گرفتن را داشته و بعدها به خودتان افتخار خواهید کرد. مشکل همه ما شاید این باشد که فکر می‌کنیم همیشه زمان داریم. زندگی فقط یک بار است، از آن به خوبی استفاده کن.

یکی از برنامه‌هایی که آکادمی بازار به‌صورت منظم دنبال می‌‌کند، برگزاری سمینار موفقیت است. این سمینارها به‌صورت دوره‌ای و در شهرهای مختلف برگزار می‌شوند و تعداد کثیری از هموطنان در آن شرکت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با آکادمی بازار در تماس باشید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی