باور نمی‌کنید که شگفت انگیز هستید؟!

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۹ خرداد, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

شما نسلی منتخب هستید و قدرت‌های فراوانی برای شگفت انگیز بودن دارید! اما تا وقتی خودتان آن را نپذیرید و باور نکنید که شگفت انگیز هستید، گفته‌های ما فایده‌ای ندارد!

باور کنید که شگفت انگیز هستید

برای اینکه به این باور برسید، باید دلایلش را بدانید. برای باور کردن و پذیرش هر چیز، اگر دلایل آن را بدانید، ذهن شما به راحتی می‌توانید آن را باور کند و بپذیرد. بنابراین، در مقاله قبلی سعی داشتیم شما را از اینکه شگفت انگیز هستید، مطلع کنیم. اما در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که «چرا شگفت انگیز هستید؟»

از ناامیدی به امیدی شگفت

از نا امیدی تا امید!

اریک توماس، سخنران انگیزشی و پر انرژی امریکایی می‌گوید که وقتی 17 سال داشت و در فقر شدید و بی‌خانمانی به سر می‌برد در حالی که از مدرسه نیز اخراج شده بود، فکر می‌کرد وجودش چقدر بی‌فایده است و اصلاً برای چه بوجود آمده است!

زندگی فلاکت بار اریک توماس:

او غذای خود را از سطل زباله‌ها تأمین می‌کرد! چنین فردی قطعاً با خود فکر می‌کند که وجودش در این کره خاکی کاملاً بی دلیل است! نتیجه این تفکر، بدبختی، فقر و مشکلات جدی‌تری را برای او پدید آورد. باعث شد او از فروشگاه‌ها دزدی کند و درگیر مواد مخدر شود. زیرا او باور نداشت که شگفت انگیز است، پس نمی‌توانست کارهای شگفت انگیز انجام دهد و شگفت انگیزانه رفتار کند.

تحول در زندگی اریک توماس:

بعد از دوران سختی و فلاکت، شخصی به طور تصادفی سر راه او قرار گرفت. آن شخص به اریک توماس گفت که هر کس برای انجام کار خاص یا مأموریتی الهی به این جهان فراخوانده شده است. حتی پیش از آن که مادرتان بداند جنینی در رحم دارد، شما برای انجام مأموریتی خاص بر روی زمین فراخوانده شده بودید. در این زمان بود که اریک توماس متحول شد.

امیدی شگفت انگیز

در واقع، می‌توان گفت که پدر و مادرها تنها وسیله‌ای هستند برای آوردن موجوداتی به روی زمین، تا مأموریتی را به سرانجام برسانند. این مأموریت‌ها، همگی باعث پیشرفت بشری و تکامل جهان هستی خواهند شد. خالق شما، مأموریتی را به شما سپرده است که هیچکس جز شما قادر به انجام آن نیست.

باور شگفت انگیز بودن اریک توماس:

اریک توماس، درست از همان لحظه که باور کرد انسان شگفت انگیزی است، حتی راه رفتنش هم شگفت انگیزانه شد؛ بورسیه تحصیلی گرفت و به دانشگاه رفت. او دیگر شگفت انگیزانه فکر می‌کرد. شاید اوقات سختی در زندگی شما وجود داشته که خسته شده اید. شاید گاهی شما هم به این نتیجه رسیده باشید که وجودتان بی دلیل است. این تنها نجواهای شیطان است که سعی دارد شما را از منبع هستی دور کند.

امید به زندگی همیشه باید باشد

هربار احساس کردید که بی دلیل خلق شده‌اید و حضورتان در این دنیا بی‌فایده است، اریک توماس را به یاد بیاورید که در یک خانه متروکه زندگی می‌کرد و تصمیم به خودکشی داشت. به اریک توماس فکر کنید که بی خانمان و نا امید بود، و سپس به وضعیت کنونی او نگاه کنید!

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
نقش باور و اعتقاد در زندگی ما

او اکنون هزاران فرد امید به زندگی می‌ دهد! چیزی در او تغییر نکرده است. او همان بدن و همان قلب و مغز را دارد که قبلاً داشت. اما درون او تغییر کرده است. سیستم باورهای او به کلی دگرگون شدند. زمانی که سیستم باورهایتان تغییر کند، زندگی شما تغییر خواهد کرد.

سیستم باورهای شما که در ذهن ناخودآگاهتان قرار دارد، بر زندگی شما فرمانروایی می‌کند. حال چطور به این باور برسیم که شگفت انگیز هستیم؟

آدمی به امید شگفت نیاز دارد

افکاری هستند که مدت زمانی طولانی تکرار شدند. تنها راه تغییر این افکار نیز جایگزینی افکاری جدید است. تا زمانی که افکار جدید به افکار غالب‌مان تبدیل شوند، باید آن‌ها را تکرار کنیم.

اگر قصد دارید به باور شگفت انگیز بودن برسید، بهتر است افکارتان را شگفت انگیز کنید. حالا چطور این کار را انجام دهید؟ مطالب شگفت انگیز بخوانید. خواندن زندگینامه افراد شگفت انگیز و تکرار عبارات تأکیدی شگفت‌انگیز و داشتن رفتارهای شگفت‌انگیزی که در شأن شماست.

شاید در ابتدا کمی سخت باشد؛ اما تکرار، این مشکل را حل می‌کند. شما با تکرار یک چیز، ذهن ناخودآگاهتان را برنامه‌ریزی می‌کنید و به محضی که ذهن ناخودآگاهتان برنامه‌ریزی شود، دیگر نیاز به تلاش نیست؛ زندگی شما مطابق آن پیش خواهد رفت…

می‌توانید از محصولات متنوع آکادمی بازار و دوره ثروت برای رشد و توسعه‌ی فردی خود کمک بگیرید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی