افزایش درآمد و جذب پول به کمک ارتعاشات ذهنی مثبت

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ خرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

شاید در ابتدا باور کردن این مسئله سخت باشد که نگرش مثبت تا چه حد می تواند تاثیر مثبت بر افزایش درآمد داشته باشد. اما با بررسی بیشتر در تحقیقاتی که توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شده است متوجه اهمیت این موضوع می شویم و در می یابیم که داشتن نگرشی مثبت نه تنها بر افزایش درآمد یک فرد بلکه بر تمامی جنبه های زندگی او تاثیر گذار است. بنابراین طبعا به این نتیجه خواهیم رسید که تنها راه رسیدن به افزایش درآمد و داشتن یک زندگی با راندمان بالا، داشتن نگرشی مثبت است.

افزایش درآمد به کمک ارتعاش مثبت

positive vibrations

شاید تا بحال این ضرب المثل را شنیده باشید که پول پول می آورد. خب این عبارت تا حدود زیادی می تواند صحت داشته باشد. در توضیح این موضوع باید بدانید که مغز هر انسان دارای یک فرکانس مخصوص به خود هست و همانند یک رادیوی معمولی عمل می‌ کند و می‌تواند روی طول موج‌ های یا ارتعاشات مختلف تنظیم شود. جالب تر اینکه حتی می تواند این ارتعاشات را نیز دریافت و یا ارسال کند. حال تنظیم این فرکانس تماما به دست نیروی ذهنی فرد انجام می شود و با توجه به اینکه گفتیم می تواند این امواج را ارسال و یا دریافت کند، بنابراین چنانچه مغز برای هر فرکانسی توسط نیروی ذهنی که توسط خود فرد به آن القا می شود، تنظیم شود، امواجی همانند آن فرکانس را ارسال کرده و در پاسخ نیز افراد، انرژی های مثبت و منفی، حتی اشیایی را که با آن فرکانس همسو باشند را جذب می کند.

نتیجه چنین فرآیندی کاملا مشخص است. ما با افراد و افکار و مسائلی سرو کار داریم که نتیجه فرکانس ارتعاشی و عملکرد مستقیم ذهن و مغزمان هستند. برای مثال وقتی فرکانس مغز خود را بر روی یک مدل گوشی تلفن همراه متمرکز می کنیم، به کرات آن را در دست افراد مختلف می بینیم.

زمانی که فرکانس مغز خود را بر روی اینکه “من آدم بدشانسی هستم” “من هرگز به افزایش درآمد دلخواهم نمیرسم” و ارتعاشات ذهنی اینچنینی متمرکز کنید، در واقع دارید این موضوع را به مغز و ذهن خود القا می کنید که شما نمی توانید و ذاتا اینگونه زاده شده اید. در نتیجه تماما این موضوعات منفی را جذب خواهید نمود. اما زمانی که ذهن خود را با تمرین و تکرار و استفاده از تکنیک های نگرش مثبت و … بر روی فرکانس مثبت قرار دهید ناخودآگاه تاثیر آن را نه تنها بر افزایش درآمد بلکه بر تمامی جنبه های زندگی خود خواهید دید.


برای داشتن ارتعاش مثبت باید چکار کنیم؟

  1. اقدام به انتشار ارتعاشات ذهنی مثبت کنید

ابتدا بهتر است به صورت مداوم شروع به بمباران مغز و ذهن خود با افکار مثبت کنید. به این فکر کنید که به افزایش درآمد دلخواهتان رسیده اید وبا تمام وجود آن را حس کنید. هرچه افکار مثبت شما دراین زمینه بیشتر باشد فرکانس قوی تری را منتشر خواهید نمود

  1. به پاسخ ها و نشانه های جهان پیرامون خود توجه کنید

positive vibrations

پس از انکه مغز خود را در فرکانس ذهنی مثبت قرار دادید  کم کم کائنات شروع به پاسخگویی به ارتاشات مثبت شما خواهد نمود. فقط کافی است کمی ریزبین و جزئی نگر باشید و از آن روال عادی روزمره و نگاه همیشگی خود به پیرامون خود خارج شوید تا این نشانه ها را درک کنید.

  1. نیازمند خواسته خود نباشید!

چنانچه احساس نیازمندی را برای هدف خود که رسیدن به افزایش درآمد دلخواهتان و یا هر چیز دیگری است در خود القا کنید متاسفانه دارید از ان دور می شوید. شما باید ابتدا یاد بگیرید که بخواهید و سپس رها کنید اگر به صورت تاکیدی بر روی این مسئله تمرکز کنید نتیجه منفی خواهید گرفت.

  1. بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید

خب لازم است که بدانید که شما تنها خودتان و آن چیزی که از بیرون به آن نگاه می کنید نیستید در واقع این شما هستید در کنار ضمیر ناخوداگاهتان. مواظب خواسته ها و منویات ضمیر ناخوداگاهتان باشید زیرا قدرت ان را دارد که تمایلاتی جدا از خواسسته های اصلی شما داشته باشد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
چطور ذهن مان را توسعه دهیم؟

نحوه نگرش ما به مسائل مختلف مشخص می کنند که مسیر ما به موفقیت ختم می شود یا خیر! بنابراین باید به مثبت یا منفی بودن نگرش خود توجه ویژه ای داشته باشیم، و همواره نهایت تلاش خود را در این جهت قرار دهیم تا بتوانیم جنبه مثبت مسائل را ببینیم. در واقع هر چه بیشتر تلاش کنیم تا منفی گرایی را کنار بگذاریم، بیشتر به این سمت کشیده می شویم که اتفاق های مثبت نیز برای ما رخ دهند. اما چگونه و با کمک چه تکنیکی می توانیم ذهن خود را برای نگرش مثبتی که ما را به افزایش درآمد برساند سوق دهیم؟راهکار ما برای شما و افزایش درآمد تان محصول معجزه ذهن قدرتمند است. با استفاده از این محصول می توانید با تمرین تکنیک های آن به رشد و توسعه فردی خود کم نموده و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده نمائید. برای آشنایی بیشتر با این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره آموزشی غیرحضوری “معجزه ذهن قدرتمند”

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی