افزایش درآمد به کمک تکنیک های فنگ شویی (2)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۸ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

همانطور که در مقاله قبلی گفتیم فنگ شویی یک تکنیک چینی است که از آن برای متعادل سازی عناصر موجود در فضا به منظور دفع انرژی های منفی و جذب انرژی های مثبت انجام می شود. در مطلب قبل در مورد تاثیر تکنیک های فنگ شویی بر افزایش درآمد و جذب دوره ثروت صحبت کردیم و برخی از آنها را نام بردیم. حال می توانید باقی دستورالعمل های آن را در این مطلب دنبال کرده و اجرا کنید اجرای این موارد به شما کمک می کند تا امواج کامیابی را جذب کرده و رفته رفته در سطح تعادلی انرژی خود قرار بگیرید.

  1. درب وردی خانه خود را جذاب کنید!!

درب ورودی تعیین کننده میزان انرژی ورودی به خانه شماست. بنابراین هرچه آراسته تر و زیباتر باشد، انرژی های مثبت بیشتری را جذب خواهد نمود. در درجه اول تمیزی و پاکیزگی آن مهم است. در مرحله بعدی می توانید آن را با اشیا زیبا مانند گل و گیاه، گلدان های زیبا و … بیارایید. همچنین عیب و ایرادات آن را برطرف کنید درب وردی نباید مشکلی در باز و بسته شدن داشته باشد و یا صدای ناهنجار بدهد. سطل زباله، اشیا شکسته شده یا قدیمی را دور بریزید تا مانع از جذب انرژی های منفی شود. برای آراستگی بیشتر می توانید از پادری های زیبا برای جلوی آن استفاده کنید.

increasing income with feng shui
  1. استفاده از آینه

فارغ از اصول و تکنیک های فنگ شویی استفاده از آینه در معماری ایرانی نیز به وفور دیده می شود. در بسیاری از کاخ ها و عمارت های مجلل مانند تالار آینه کاخ گلستان از آینه کاری های وسیع و زیبا استفاده شده است که شکوه آن مکان را چندین برابر می کند. با توجه به این پیشینه می توان گفت که استفاده از اینه زیبایی و شکوه را چندین برابر کرده و به این ترتیب می تواند جاذب ثروت و افزایش درآمد باشد. می توانید یک آینه زیبا در قسمت پذیرایی منزلتان قرار دهید به گونه ای که میز غذا را منعکس کند این کار سمبلی از فراوانی و نعمت است. بهتر است از یک آینه گرد یا مستطیل شکل که دارای قاب طلایی است استفاده کنید.

  1. آشپزخانه تمیزی داشته باشید

آشپزخانه محل قرار گرفتن نعمات الهی است. بنابراین باید در زیبایی و آراستگی آن کوشش زیادی به خرج دهید. یکی از نکات مهم در این مکان نور است. اطمینان حاصل کنید که نور کافی به آن می رسد. همچنین به دلیل آنکه طبخ غذا مرتبا در آشپزخانه انجام می شود، باید دقت کنید که همواره محیط پاکیزه ای داشته باشد. اجاق گاز خود را تمیز نگه دارید. کیسه زباله را مرتبا تعویض کنید تا بوی زباله ها در فضا پخش نشود. از ظروف میوه ای که حاوی نمادهای ثروت همچون انگور و پرتقال است استفاده کنید. می توانید برای این قسمت نیز از گل های معطر و جلوه دار استفاده نمائید.

increasing income with feng shui
  1. به وضعیت دیوارها رسیدگی کنید

اگر دیوار خانه به دلیل وارد کردن میخ از تابلوهای قدیمی دچار اسیب شده و یا قسمت هایی از رنگ دیوار کنده شده بهتر است آنها را با بتونه و رنگ به نحوی پر کنید که دیده نشوند. همچنین اگر با هنر پتینه کاری نیز آشنا هستید می توانید از تکنیک های آن برای زیبا کردن نقص های دیوار استفاده کنید.

نکاتی که در بالا مطرح گردید چنانچه به درستی رعایت شوند نقش به سزایی در جذب انرژی های مثبت خواهند داشت چنانچه انرژی شما در یک سطح تعادلی قرار داشته باشد زسیدن به هر چیزی برایتان میسر می شود خواه شادی و نشاط درونی، خواه جذب ثروت یا افزایش درآمد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون 10 برابر کردن درآمد

فراموش نکنید، مانع اصلی بر سر راهتان ذهن شماست. با پرورش آن و بیرون ریختن افکار منفی و محدود کننده فضای ذهنی بیشتری برای ایده پردازی و ایجاد فرصت های شغلی بهتر برای خودتان به وجود آورید. اما به چه روش یا روش هایی؟ داشتن نگرش مثبت یک شرط اساسی برای دست یابی به اهداف است اما به تنهایی کافی نیست. نگرش مثبت باید به همراه  تلاش و کوشش فراوان و به جا باشد تا  نتیجه مطلوب را به حاصل آورد. اگر به دنبال راهی هستید که با توجه به مهارت های فردی خود بتوانید به موفقیت برسید پیشنهاد ما محصول معجزه ذهن قدرتمند است. با استفاده از این محصول می توانید با تمرین تکنیک های آن به رشد و توسعه فردی خود کم نموده و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده نمائید. برای آشنایی بیشتر با این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره آموزشی غیرحضوری “معجزه ذهن قدرتمند”

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی