افزایش درآمد به کمک تکنیک های فنگ شویی (1)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۸ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

فنگ شویی یک تکنیک چینی برای چیدمان و دکوراسیون وسایل است. در میان چینی‌ها این اعتقاد وجود دارد که با چیدمان صحیح وسائل و اشیا کانال های جذب به سمت ما باز می شوند. در همین راستا می توان از تکنیک‌های فنگ‌شویی برای جذب دوره ثروت و رسیدن به افزایش درآمد کمک گرفت. با اجرای تکنیک‌های فنگ شویی در زندگی روزمره می توان به یک تعادل و هماهنگی دست پیدا کرد. بنابراین زمانی که به تعادل ذهنی دست پیدا کنید ذهن شما برای جذب انرژی های مثبت و دستیابی به اهدافتان نیز آمادگی لازم را پیدا خواهد نمود. در ادامه به چند تکنیک فنگ شویی که به شما در راه رسیدن به افزایش درآمد کمک خواهند نمود خواهیم پرداخت:

1. رنگ هایی که ثروت را جذب می کنند

یکی از اصول فنگ شویی استفاده صحیح از رنگ هاست. رنگ های جذب کننده رفاه و ثروت که برای دیوارها باید استفاده شوند عبارتند از:

  • بنفش
  • قرمز
  • سبز یشمی
feng shui wealth

همچنین استفاده از اشیا و وسایلی با چنین رنگ هایی برای تزئین و چیدمان خانه می تواند انرژی های مثبت را برای جذب ثروت و افزایش درآمد به سمت شما جذب کنند. محلی که برای چنین اشایی در نظر می گیرید بهتر است بیشتر بر روی گوشه جنوب شرقی منزل تان تمرکز داشته باشد.

2. استفاده از نمادهای ثروت و افزایش درآمد

اما نمادهای ثروت می توانند مجسمه های طلایی، ظرف حاوی چندین سکه (مانند همان چیزی که در سفره هفت سین ایرانی گذاشته می شود) و .. به صورت کلی هر چیزی که تداعی گر پول و ثروت باشد. این وسایل می توانند انرژی های درآمدزا را به سمت شما سوق دهند. این نوع از اشیا همچنین می توانند منجر به افزایش خلاقیت در روش های افزایش درآمد شوند.

3. با طبیعت گرایی به افزایش درآمد برسید

بکارگیری نمادهایی از طبیعت در خانه باعث مثبت شدن انرژی های درون آن می شود. یکی از خواص قرار گرفتن در طبیعت این است که انرژی های منفی را از بین می برد بنابراین چنانچه بخشی از آن را به داخل منزلتان بیاورید می توانید از اثرات مثبت آن بهره مند شود. برای مثال می توانید از گل و گیاه استفاده کنید و یا یک آبنمای کوچک را در مرکز خانه بگذارید. چینی ها معتقدند که آب روان یکی از نمادهای جذب ثروت و رسیدن به افزایش درآمد است همچنین استفاده از گیاه بامبو در منزل نیز یکی دیگر از باورهای چینی ها برای جذب انرژی های منفی است.

feng shui wealth4. تابلوی اسب‌ های وحشی

قرار دادن تصویری از اسب های وحشی که آزادانه در حال دویدن هستند به خصوص در جایی که پر رفت آمد بوده و بیشتر در معرض دید افراد خانواده است یکی از اصول فنگشویی برای جذب ثروت و رسیدن به افزایش درآمد است. به همین دلیل بسیاری از چینی ها در مناسبت های مختلف به اقوام و نزدیکانشان تابلویی از اسب های وحشی که در طبیعت در حال دویدن هستند هدیه می دهند.

5. افزایش درآمد با 8 عدد ماهی قرمز

حتما تعدادی از شما در خانه خود دارای آکواریوم هستید. بهتر است آن را در گوشه جنوب شرقی منزلتان قرار دهید تا اثرات مثبت آن را در جذب رفاه و آسایش ببینید. در باور چینی ها چنانچه 8 ماهی قرمز نارنجی یا طلایی را به علاوه یک ماهی گلدفیش سیاه رنگ درون آکواریوم بیندازید نه تنها ثروت و رفاه بلکه شادی و نشاط را نیز به سمت منزل خود جذب خواهید کرد. در این صورت چنانچه اتفاق بدی به سمت شما جریان یابد این ماهی ها آن را جذب کرده و از شما دفع خواهند گردید.

ادامه دارد…

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون 10 برابر کردن درآمد

برای هر شخصی مسیر منحصر به فردی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. اما شما نمی توانید با نشستن در اتاقتان و بدون هیچ تلاش و حرکتی به آن دست یابید.  گنجینه های با ارزش زندگی تنها به کسانی می رسند که تا آخرین لحظه به دنبال آن ها هستند. اما قبل از آن شما باید برای ادامه مسیر از آرامش درونی برخوردار باشید.  این احساس سبکی و آرامش  می تواند تا حد زیادی تاثیر انرژی های منفی را  که در طول زندگی جذب کرده اید از بین ببرد. با نابودی این بار های منفی که می تواند در عملکرد شما اختلال ایجاد کنند ذهن شما خلاق تر می شود و شما قادر خواهید بود از فضای بیشتری از ذهنتان بهره ببرید. طرح ها و برنامه جدیدی بریزید و با قدرت بیشتری به سوی اهدافتان گام بردارید. در این راستا چنانچه به دنبال راهی هستید که با توجه به مهارت های فردی خود بتوانید به موفقیت برسید پیشنهاد ما محصول معجزه ذهن قدرتمند است. با استفاده از این محصول می توانید با تمرین تکنیک های آن به رشد و توسعه فردی خود کم نموده و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده نمائید. برای آشنایی بیشتر با این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره آموزشی غیرحضوری “معجزه ذهن قدرتمند”

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی