دوره های آموزشی

آکادمی بازار چیست و کجاست

آکادمی بازار چیست و کجاست؟
حقیقت این است که این افراد در واقع دارند خودشان را خرد و تحقیر می کنند. در بعضی از مواقع این امکان وجود دارد که افراد موفق هم در زندگی چنین اشتباهاتی کرده باشند اما مسئله این است که درنهایت به موفقیت دست یافتنه اند.

به همین دلیل ما در مقاله آکادمی بازار چیست و کجاست تلاش کرده ایم تا راه رسیدن شما به موفقیت را راحت بیان کرده و تجارت و دانش خود را در این زمینه در اختیار همنوعان خود قرار دهیم.

چرا آکادمی بازار، آکادمی بازار چیست ؟

شما در دوره های آموزشی آکادمی بازار می آموزید چگونه به هدف هایتان در زندگی دست پیدا کنید و مهمتر آنکه چگونه این هدف ها را دست یافتنی کنید.
بی شک برای شما هم مثل بقیه افراد پیش آمده است که احساس سردرگمی و بی هدفی در زندگی داشته باشند و مدام از گذشت زمان و تلف شدن عمر خود اضظراب و شکایت داشته باشید.

ما در آکادمی بازار، با تجربه فراوان خود که از همکاری با 10 ها برند معروف و دانش این رشته به دست آورده ایم به شما رسیدن به توسعه فردی و سازمانی را آموزش خواهیم داد.

استاد احمد محمدی

دپارتمان بازاریابی و فروش آکادمی بازار

در هر کسب و کاری مشتریانی هستند که توانایی تعین طول عمر و پیشرفت کسب و کار شما را دارند. استیو جابز در این زمینه عنوان می کند: شما باید با تجربه مشتری شروع کنید و با فناوری به عقب برگردید.
در واقع معنی این جمله این است که شما نمی توانید با تکنولوژی شروع کرده و سعی کنید آن را به فروش تبدیل کنید و به خورد مشتری بدهید.

گرچه اهمیت داشتن یک شرکت محور مشتری، یک مفهوم جدید نیست اما گام های درست برای دست یابی به تمرکز بر خدمات مشتری و مشتری مداری هنوز در ایران کمرنگ است.

با توجه به اهمیت این مسئله در فروش و بازاریابی، ما انواع این ترفند ها را در آکادمی بازار به شما خواهیم آموخت. البته این بخشی از چیزی هست که به شما آموزش داده می شود.

آکادمی بازار چیست
آکادمی بازار چیست

بازاریابی و فروش یعنی :

  • شناسایی و جذب مشتریان هدف
  • برنامه ریزی و اجرای تبلیغات پیشبردی
  • قیمت گذاری درست محصولات
  • حفظ و نگه داشت مشتریان بالفعل
  • تجزیه و تحلیل داده های بازار و مشتریان
  • جهت دهی و هدایت فعالیت های فروش
  • اطلاع رسانی فعالیت های فروش به مشتریان
  • ارائه استراتژی هایی به منظور توسعه بازار و افزایش سهم بازار
  • دستیابی به اهداف تعیین شده فروش و افزایش سهم بازار
  • موفقیت کسب وکار و سود بالا
  • برندینگ درست و موفق شرکت

دپارتمان اداری و سازمانی آکادمی بازار

پس از قرن ها پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت در همکاری های بین المللی، جهان بیشتر از هر زمان دیگری به هم متصل شده و دهکده جهانی را تشکیل داده است. اما چقدر افزایش تجارت و اقتصاد جهانی مدرن به کسب و کارها کمک کرده است؟
پاسخ این است که این پیشرفت بسیار تاثیرگذار و چشمگیر بوده چرا که سیستم مدرن به آموزش و مهارت کارکنان شرکت ها بهای فراوان داده و بر اساس تحقیقات صورت گرفته بخش گسترده ای از پیشرفت اقتصادی کشور های بزرگ از این طریق بوده است.

در آکادمی بازار ما این مهارت را به مهارت جویان آموزش داده و به آنها ثابت می کنیم که یک سازمان و شرکت با کارمندان آموزش دیده بی شک کاملا متفاوت با سازمانی با کارمندان بی سواد به اصطلاح با سواد است!

توسعه فردی – انگیزشی در آکادمی بازار

بسیاری از مردم باور نمی کنند که می توانند انسان های بسیار موفقی باشند. آنها نمی دانند که در درون آنها همه چیزهایی که برای به دست آوردن موفقیت لازم است وجود دارد. امروزه افراد موفق به دلیل نگاهشان به زندگی و عادت هایشان است که موفق می شوند. در واقع باید گفته شود که عادات 95% از رفتار فرد را تعیین میکند.

همه چیز هایی که امروز دارید و همه چیزهایی که تا به حال انجام داده اید از نگاه شما به زندگی و عادت هایتان شکل می گیرد.

شما می توانید با ایجاد عادت های خوب و اتخاذ یک نگاه مثبت برای خود زندگی موفقی را رقم بزنید که تمام اینها به داشتن مهارت و آموزش دیدن بر می گردد.

آکادمی بازار
آکادمی بازار

دپارتمان مشاوره آکادمی بازار

چقدر حاضرید برای رشد خود و کسب و کارتان هزینه کنید؟چقدر به این حقیقت قائلید که مشورت گرفتن و مشاوره باعث بالا بردن بازدهی می شود؟

اگر دیدتان در این زمینه مثبت است و مانند گروهی دیگر از جامعه این عقیده اشتباه را ندارید که خودتان سوپرمن هستید و می توانید همه کارها را انجام دهید پس ادامه این مطلب را بخوانید.

یک مشاور مناسب برای شرکت ها کارکردهای فراوانی دارد. ایجاد و پیاده سازی استراتژی های مختلف بازاریابی، کسب و کار، رشد سازمانی و… از وظایف اوست.

یک مشاور کمک می کند تا یک طرح بازاریابی دقیق ایجاد کنید، شعارتان را تعیین کنید و مجموعه بازاریابی مناسب را شناسایی کنید.

خدمات مشاوره آکادمی بازار شامل کلینیک های مشاوره در حوزه:

  • بازاریابی و فروش
  • برندینگ
  • منابع انسانی
  • توسعه فردی
  • و…

استاد احمد محمدی

2

عناوین دوره های کسب و کار

  • دوره جامع بازاریابی و فروش حرفه ای
  • مهندسی فروش
  • مدیریت فروش
  • پرورش فروشنده حرفه ای
  • بازاریابی و فروش تلفنی
  • برنامه ریزی و مدیریت استراژیک
  • تحلیل رفتار مصرف کننده
  • تحقیقات بازار
  • فروش حضوری و ویزیتوری حرفه ای
  • بازاریابی خدمات
  • مدیریت برند
  • اصول و فنون مذاکرات
  • زبان بدن Body Language
  • CRM مدیریت ارتباط با مشتری
  • اصول و فنون تبلیغات موثر
  • تبلیغات و بازاریابی الکترونیکی
  • چگونه تیم موفق فروش داشته باشیم

عناوین دوره های توسعه فردی و مهارتهای شغلی و زندگی

  • برنامه ریزی شغلی و زندگی
  • هدف گذاری
  • فن بیان  موثر
  • برندسازی شخصی
  • بهبود ارتباطات حرفه ای
  • هوش هیجانی
  • تکنیک های موفقیت در شغل
  • کنترل خشم
  • عادت سازی
  • مدیریت زمان و اصول تمرکز در کار
  • انگیزش در شغل و زندگی
  • شاغل حرفه ای
  • بهبود مهارتهای فردی و گروهی
  • کوچینگ

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن