دوره آموزشی

مروری بر سرفصل‌های آموزشی و خدمات مشاوره آکادمی بازار

اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که به رشد و پیشرفت شخصی خود اهمیت می‌دهید، اهدافی را در زندگی دنبال می‌کنید، ممکن است نام آکادمی بازار با مدیریت استاد احمد محمدی را شنیده باشید.

در این مقاله قصد داریم برخی خدمات و محورهای آموزشی آکادمی بازار، مرجع موفقیت ایران با مدیریت استاد احمدی محمدی را به‌ شما معرفی کنیم. آکادمی بازار، بیش از صدها نشست و سمینار برگزارشده در حوزه‌های مختلف اعم از بازاریابی و فروش، موفقیت، برندسازی و … را در کارنامه‌ی فعالیت‌های چندین ساله‌ی خود دارد.

مطالعه بیشتر: آموزش فروش موفق با آکادمی بازار زیر نظر استاد احمد محمدی

مطالعه بیشتر: سمینار «مربیگری فروش» با حضور استاد احمد محمدی برگزار شد

دوره‌های آموزشی آکادمی بازار

بخشی از مخاطبان آکادمی بازار را افرادی تشکیل می‌دهند که خواهان حرکت در مسیر موفقیت هستند. اگر هدفی خاص را در زندگی خودتان دنبال می‌کنید، اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی زندگی موفقی هستید. اگر دوست ندارید سرمایه‌ی عمر و زمان خود را در عمری که خداوند به شما عطا کرده، هدر ندهید، لاجرم باید سبک زندگی متفاوتی را برای خود در پیش بگیرید.

دوره‌های آموزشی آکادمی بازار با هدف کمک به افرادی با چنین رویکردهایی برگزار می‌شود و تاکنون توانسته افراد بسیاری را در مسیر موفقیت کمک کند.

استاد احمد محمدی

دپارتمان بازاریابی و فروش آکادمی بازار

در هر کسب و کاری مشتریانی هستند که توانایی تعین طول عمر و پیشرفت کسب و کار شما را دارند. استیو جابز در این زمینه عنوان می کند: «شما باید با تجربه مشتری شروع کنید و با فناوری به عقب برگردید.»
در واقع معنی این جمله آن است که شما نمی‌توانید با فناوری شروع کرده و سعی کنید آن را به فروش تبدیل کنید و به خورد مشتری بدهید. گرچه اهمیت داشتن یک شرکت مشتری محور، یک مفهوم جدید نیست اما گام‌های درست برای دست‌یابی به تمرکز بر خدمات مشتری و مشتری مداری هنوز در ایران کمرنگ است.

با توجه به اهمیت این مسئله در فروش و بازاریابی، ما انواع این ترفند‌ها را در آکادمی بازار به شما خواهیم آموخت. البته این بخشی از چیزی هست که به شما آموزش داده می‌شود.

آکادمی بازار چیست
آکادمی بازار چیست

بازاریابی و فروش یعنی:

  • شناسایی و جذب مشتریان هدف
  • برنامه ریزی و اجرای تبلیغات پیشبردی
  • قیمت گذاری درست محصولات
  • حفظ و نگه داشت مشتریان بالفعل
  • تجزیه و تحلیل داده های بازار و مشتریان
  • جهت دهی و هدایت فعالیت های فروش
  • اطلاع رسانی فعالیت های فروش به مشتریان
  • ارائه استراتژی هایی به منظور توسعه بازار و افزایش سهم بازار
  • دستیابی به اهداف تعیین شده فروش و افزایش سهم بازار
  • موفقیت کسب وکار و سود بالا
  • برندینگ درست و موفق شرکت

دپارتمان اداری و سازمانی آکادمی بازار

پس از قرن‌ها پیشرفت فناوری و پیشرفت در همکاری‌های بین‌المللی، جهان بیشتر از هر زمان دیگری به هم متصل شده و دهکده جهانی را تشکیل داده است. اما چقدر افزایش تجارت و اقتصاد جهانی مدرن به کسب و کارها کمک کرده است؟
پاسخ این است که این پیشرفت بسیار تاثیرگذار و چشمگیر بوده چرا که سیستم مدرن به آموزش و مهارت کارکنان شرکت‌ها بهای فراوان داده و بر‌اساس تحقیقات صورت‌گرفته بخش گسترده‌ای از پیشرفت اقتصادی کشور‌های بزرگ مرهون همین قضیه است.

در آکادمی بازار ما این مهارت را به مهارت‌جویان آموزش داده و به آنها ثابت می‌کنیم که هر سازمان و شرکت با کارمندان آموزش دیده بی‌شک کاملا متفاوت با سازمانی با کارمندان بی‌سواد به اصطلاح با سواد است!

توسعه فردی – انگیزشی در آکادمی بازار

بسیاری از مردم باور نمی‌کنند که می‌توانند انسان‌های بسیار موفقی باشند. آنها نمی‌دانند که در درون آنها همه چیزهایی که برای به دست آوردن موفقیت لازم است وجود دارد. امروزه افراد موفق به دلیل نگاهشان به زندگی و عادت‌هایشان است که موفق می‌شوند. در واقع باید گفته شود که عادات ۹۵ درصد رفتار فرد را تعیین می‌کند.

همه چیز‌هایی که امروز دارید و همه چیزهایی که تا به حال انجام داده اید از نگاه شما به زندگی و عادت‌هایتان شکل می‌گیرد. شما می‌توانید با ایجاد عادت‌های خوب و با نگاهی مثبت برای خود زندگی موفقی را رقم بزنید که تمام اینها به داشتن مهارت و آموزش دیدن بر می‌گردد.

آکادمی بازار
آکادمی بازار

دپارتمان مشاوره آکادمی بازار

چقدر حاضرید برای رشد خود و کسب و کارتان هزینه کنید؟ چقدر به این حقیقت باور دارید که مشورت گرفتن و مشاوره باعث بالا بردن بازدهی می‌شود؟

اگر دیدتان در این زمینه مثبت است و مانند گروهی دیگر از جامعه این عقیده اشتباه را ندارید که خودتان سوپرمن هستید و می‌توانید همه کارها را انجام دهید پس ادامه این مطلب را بخوانید.  مشاور مناسب برای شرکت‌ها کارکردهای فراوانی دارد. ایجاد و پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف بازاریابی، کسب و کار، رشد سازمانی و… از وظایف مشاور است. مشاور خوب کمک می‌کند تا طرح بازاریابی دقیق ایجاد کنید، شعارتان را تعیین کنید و مجموعه بازاریابی مناسب را شناسایی کنید.

خدمات مشاوره آکادمی بازار شامل کلینیک‌های مشاوره در حوزه:

  • بازاریابی و فروش
  • برندینگ
  • منابع انسانی
  • توسعه فردی
  • و…

استاد احمد محمدی

2

عناوین دوره‌های کسب و کار

  • دوره جامع بازاریابی و فروش حرفه ای
  • مهندسی فروش
  • مدیریت فروش
  • پرورش فروشنده حرفه‌ای
  • بازاریابی و فروش تلفنی
  • برنامه ریزی و مدیریت استراژیک
  • تحلیل رفتار مصرف کننده
  • تحقیقات بازار
  • فروش حضوری و ویزیتوری حرفه‌ای
  • بازاریابی خدمات
  • مدیریت برند
  • اصول و فنون مذاکرات
  • زبان بدن، Body Language
  • CRM مدیریت ارتباط با مشتری
  • اصول و فنون تبلیغات موثر
  • تبلیغات و بازاریابی الکترونیکی
  • چگونه تیم موفق فروش داشته باشیم؟

عناوین دوره‌های توسعه فردی و مهارت‌های شغلی و زندگی

  • برنامه‌ریزی شغلی و زندگی
  • هدف گذاری
  • فن بیان  موثر
  • برندسازی شخصی
  • بهبود ارتباطات حرفه‌ای
  • هوش هیجانی
  • تکنیک‌‌های موفقیت در شغل
  • کنترل خشم
  • عادت سازی
  • مدیریت زمان و اصول تمرکز در کار
  • انگیزش در شغل و زندگی
  • شاغل حرفه ای
  • بهبود مهارت‌های فردی و گروهی
  • کوچینگ

علاوه بر دوره‌های آموزشی می توانید از پکیج‌های آکادمی بازار همچون معجزه ذهن قدرتمند به‌صورت غیر حضوری استفاده کنید.

مطالب مرتبط

در این سمینار می‌آموزید چطور به موفقیت برسید
مشاوره راه اندازی استارتاپ چه کمکی به شما می‌کند؟
با مشاوره فروش آکادمی بازار محصولتان را به قیمت بفروشید
دوره «برنامه‌ریزی شغلی و زندگی» یا «Life Planning» با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد
هفت تکنیک‌ ساده برای افزایش اعتماد به نفس را بیاموزید
برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن