کتاب ” کسب و کار پر سود ” نوشته برایان تریسی

کتاب کسب و کار پر سود از کتاب های بسیار مفید و موثر برایان تریسی می‌ باشد. او در کتاب کسب و کار پر سود مسائلی را مطرح می کند که باعث می‌شود یک کسب و کار رونق زیادی داشته باشد. زیرا اگر سود‌ دهی هر کسب و کاری مناسب نباشد، اداره آن با مشکل رو به رو می‌شود و عملا پروژه با شکست روبرو می‌ شود. از این رو لازم است تا افراد با استفاده از ذهن و هوش خود بتوانند در این بازار پر رقابت فروش بیشتری داشته و سود بیشتری به دست آورند. معمولا برای اینکه کسب و کاری پرسود باشد، باید مدیریت آن کسب و کار توانایی ارائه ایده‌ هایی نو و خلاقانه داشته باشد و پشتکار کافی نیز داشته باشد، تا موفق شود ایده‌ هایی که در ذهن داشته را عملی کند. فقط با داشتن ایده، کسب و کار شما پر سود نخواهد شد. زیرا چیزی که باعث می شود انسان به سود بیشتر دست پیدا کند، کار و تلاش می‌ باشد. به همین دلیل معمولا افرادی که برای دستیابی به اهداف خود تلاش بیشتری کرده اند، در رسیدن به هدف‌ های خود که قطعا یکی از آن‌ها نیز سود بیشتر بوده، موفق تر می‌باشند. با آکادمی بازار همراه باشید تا شما را با کتاب کسب و کار پر سود بیشتر آشنا کنیم.

درباره کتاب کسب و کار پر سود

در ابتدا راه باید برای کسب و کار خود یک رسالت مشخص کرد، تا بتوان برای کسب سود بیشتر نیز موفق بود. به دلیل اینکه مدام از شاخه‌ ای به شاخه دیگر پریدن می‌ تواند موجب عدم دستیابی به سود مناسب شود. باید دقیقا مشخص کنید که در چه کسب و کاری هستید و هدف نهایی شما از قرار گرفتن در این کسب و کار چیست. بدین صورت می‌توان برای دستیابی به اهداف خود در مسیری درست قدم نهاد. در این صورت احتمال رسیدن به سود بیشتر زیاد می‌ شود.
شناخت مشتریان از دیگر عواملی است که در رسیدن به کسب و کار پر سود تاثیرگذار می‌ باشد. زیرا شما باید بدانید محصولی را که قرار است عرضه کنید، چه کسانی از شما می خرند. بدین صورت می‌توان برنامه ریزی های دقیق و مدونی داشته، تا میزان فروش خود را افزایش داد.

درس هايی از شرکت 3M الگوی جهانی در خلاقیت و نوآوری
بخوانید

برایان تریسی

قسمتی از کتاب کسب و کار پر سود

در مقدمه این کتاب برایان تریسی این چنین می گوید: «رقابت برقرار است. هیچگاه تا به امروز رقابتی در کسب و کار تا به این حد وجود نداشته است. و حتی شدت رقابت در ماه‌ ها و سال‌ های آینده بیشتر خواهد شد. میزبان شما در کتاب 21 روش عالی برای ساختن کسب و کار پرسود (21Great Way To Build a High Profit Business)، برایان تریسی، می‌داند که درباره چه چیزی حرف می‌ زند. مثل شما او نیز مسئول همه‌ ی زمینه‌ های ایجاد و مدیریت کسب و کاری موفق بوده است. برایان با مشتریان ملاقات داشته است، فروش انجام داده و وصولی‌ ها را پرداخت کرد. او از بانک قرض کرده است. شخصا وام‌ هایش را ضمانت کرده است و شب بیدار مانده است تا بفهمد چگونه باید حقوق کارمندانش را بپردازد.
برایان چندین کسب و کار را با یک ایده و مقدار کمی پول قرضی از آغاز تاسیس کرده است. او بهترین ایده‌ هایی که تا به حال برای داشتن کسب و کاری پر سود کشف شده است را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است و عملی کرده است و او این استراتژی‌ ها را به ده‌ ها و هزاران تاجر و موسسان شرکت‌ ها در کل جهان آموزش داده است. برایان تریسی (Brian Tracy)، در این فرایند میلیونر خود ساخته‌ ای شده است، شما نیز می‌ توانید با استفاده از این 21 ایده برای سود دهی بیشتر، خود را از سال‌ ها کار سخت و نا امیدی رها کنید. این ایده‌ ها می‌توانند زندگی تجاری‌ شما را برای همیشه تغییر دهند.»

درون مایه کتاب کسب و کار پر سود

برایان تریسی در این کتاب بیان می‌کند که باید هدف های مشخصی برای کسب و کار خود مشخص کنید، در این حالت می‌توان به آسانی سود خود را بسیار بیشتر کرد. از دیگر فاکتو‌ر هایی که یک کسب و کار برای کسب سود بیشتر نیاز داشته، نگاه بلند مدت به آن می‌ باشد. بدین ترتیب می‌توان با برنامه ریزی های بلند مدت به سود بسیار بیشتری دست پیدا کرد. زیرا در کوتاه مدت امکان برنامه ریزی های خوب و دقیق وجود نداشته و به طور طبیعی سود دهی آنها نیز بسیار کمتر خواهد بود.
برای اینکه کسب و کاری پر سود شود، باید با تمام فکر و ذهن خود به خدماتی که مشتری به آن نیاز داشته، فکر کنید بدین ترتیب می‌تواند به نیاز هایی که مشتری داشته جوابگو بوده، در نهایت سود دهی کسب و کار بسیار بهتر می‌شود و رشد می کنید. بر فروش و بازاریابی کسب و کار خود تاکید بسیار بیشتری داشته باشید. به دلیل اینکه بخش بسیار زیادی از سود دهی هر کسب و کاری مدیون بازاریابی و فروش آن می‌ باشد. بازاریابی مناسب می‌تواند موجب شود که مشتریان هر روز بیشتر شده، که این مسئله فروش را بیشتر و سود‌ دهی را نیز بیشتر می‌ کند.

اگر اعتماد به نفس ندارید حتما این مطلب را بخوانید
بخوانید

درباره نویسنده

برایان تریسیبرایان تریسی از متخصصان بازاریابی در کسب و کار های بزرگ می‌باشد. او در سال 1944 در کانادا متولد شده  و اکنون در ونکوور شرکتی دارد که برای بازاریابی شرکت های بسیار بزرگ سراسر جهان خدماتی ارائه می‌ دهد. برایان تریسی در کنار کار در شرکت خود، به عنوان سخنران در سمینارهای مختلف شرکت کرده و از ایده هایی که داشته، ایده های خود را در اختیار مدیران و بازاریابان شرکت های مختلف قرار می دهد. برایان تریسی موفق شده است با عرضه کتاب هایی در حیطه بازاریابی کمک کند تا افراد زیادی در سراسر جهان بتوانند با این تخصص آشنا شوند. به دلیل اینکه برایان تریسی اعتقاد دارد که بازاریابی یک هنر است که باید کسانی که وارد این حوزه کاری می‌شوند، آن را فرا بگیرند، در غیر این صورت در کار خود موفق نمی شوند. از این رو بیشتر کتاب های برایان تریسی با موضوعاتی به بازار عرضه شده که مربوط به بازاریابی و فروش می‌باشند.

با افزایش میزان فروش در هر کسب و کاری، قطعا میزان سود آن کسب و کار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای کسب سود مناسب باید بتوانید مزیت های رقابتی مناسبی ایجاد کنید. بنابراین برای موفقیت در این حیطه باید مهارت های لازم آن را فرا بگیرید. پیشنهاد آکادمی بازار به شما بهره مندی از محصولات کتاب صوتی است. مطالب ارائه شده در این کتاب ها می تواند به افزایش آگاهی در زمینه کسب و کارتان و در نهایت پیشرفت شما کمک زیادی بکند. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

گفته‌ها و نقل‌قول‌های سری چینموی معلم معنوی هند
بخوانید
1398/1/27 20:20:58فروردین 27ام, 1398|معرفی کتاب, مقالات|بدون ديدگاه

درباره نویسنده :

ثبت ديدگاه