پیشرفت و توسعه کسب و کار با آخرین تکنیک های آموزشی و مشاوره ای آکادمی بازار

تا کنون به این فکر افتاده اید که از یک متخصص کسب و کار برای حل مشکلات کاری و یا بهبود وضعیت خود توصیه و راه حلی بگیرید. آکادمی بازار برای ارائه این خدمت به جامعه اصناف و تجار و بازرگانان آمادگی این را دارد تا با چند جلسه مشاوره تلفنی و از طریق دانش و تجربه متخصصان خود، بازاریان محترم را یاری کند. در این رویکرد از طریق یک سری ابزار مانند فرم های تحلیل وضعیت کار، تکنیک های عارضه یابی و شناسایی علل، الگوریتم های خلاقیت و با کمک منابع مکملی از جمله فیلم های آموزشی مهارت های کسب و کار، کتاب های صوتی، مطالعه تجارب موفق دنیا و … به صاحبان مشاغل و حرف مختلف کمک می شود تا در این بازار پر رقابت، پر تنوع، و پر تلاطم راه موفقیت را پیدا کرده و به کمک خبرگان این مجموعه، این راه پر فراز و نشیب را طی کنند.

ویژگی های این خدمات

  • سهولت و سرعت در دسترسی به مشاوران
  • امکان پیگیری و رصد گام های بهبود روند
  • انگیزه بخشی و یادآوری با پیامک ها، E-mail ها، بسته های صوتی حاوی مطالب انگیزشی و الهام بخش مستمر به مخاطب

مزایای این خدمت

  • پیدا کردن راه حل های خلاقانه برای رفع دغدغه های کاری خود
  • یادگیری تمرکز بر راه حل به جای مشکل
  • فراگرفتن اینکه چگونه خودتان به بهبود کسب وکارتان کمک کنید
  • سبکی حرفه ای برای کاربردی کردن مطالعات
  • مشاور به عنوان پایش کننده بهبود کسب و کار فرد

بازاریابی و فروش

مشکل بسیاری از خرده فروشان و فروشگاه ها در دنیای امروز نهفته در غفلت از اصول و فنون فروش و بازاریابی می باشد. خیلی از کاسبان نمی دانند که می توانند با کمی ارتباط صمیمانه با مشتری، خیلی از آنها را به خود وفادار سازند و به اصطللاح آنها را به مشتری پر و پا قرص تبدیل کنند. خیلی از مغازه داران تصور می کنند که اگر اجناس معیوب خود را به فروش برسانند، یک فروش موفق داشته اند، غافل از اینکه هر تجربه یک خرید بد به اندازه ی 10 برابر نسبت به یک تجربه خرید خوب اثر تبلیغات منفی دارد. این که صرف نصب یک تابلوی تبلیغاتی و یا ارائه خدمات پرداخت با کارت از طریق پایانه های POS، منجر به افزایش قابل توجهی در فروش می شود، نکته ای که خیلی از فروشندگان آن را باور نمی کردند و با تجربه و یا الگوبرداری از رقبا به آن رسیده اند. مشابه همین نکات و ظرافت ها در تجارب خرده فروشی های موفق دنیا دیده می شود که به خاطر رویکرد علمی و اصولی خود توانسته اند بین رقبای خود قد علم کنند.

در اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی هدفمند عمل کنید
بخوانید

علم بازاریابی و تبلیغات به شما می آموزد چگونه با خرج کردن هزار تومان، 10 هزار تومان به فروش خود بیفزایید. به شما می آموزد که فروشندگی یک هنر است، نه سبک رفتاری یا اعمال سلیقه شخصی. خیلی از فروشندگان دنیا با رعایت صرف چند نکته در رفتار خود، از قبیل تغییر پوشش، نحوه نشستن و حرکات بدن حین فروش، دادن هدیه، احترام مضاعف به مشتری و … به فروشنده ای قابل تبدیل شده اند.

با کمک مشاوران این مجموعه می توانید مشکلات فروش و بازاریابی خود را برطرف نموده و از تکنیک ها و ابزار روز دنیا برای افزایش فروش، وفادارسازی مشتری، بالا بردن رضایت مشتری، شناسایی سلایق مشتری، و دادن حس یک خرید خوب به او بهره بگیرید.

همچنین می توانید با شرکت در سمینار موفقیت، با ثروتمندترین و موفق ترین افراد دنیا در حوزه کسب و کار نیز آشنا گردید.

سمینار بزرگ موفقیت – استاد احمد محمدی

مالی و اقتصادی

اهمیت پول و نقدینگی در وضعیت راکد بازار چیزی است که بر همگان آشکار است. چه بسا فرصت های مناسبی وجود داشته است که افراد به دلیل مشکلات مالی نتوانسته اند از آن بهره بگیرند. مدیریت صحیح جریان نقدینگی و سبد سرمایه گذاری در محصولات مختلف دانشی است که اصول و تکنیک های مربوط به خود را دارد و از سابقه زیادی در مطالعات کسب و کار در جوامع علمی برخوردار است. خیلی از این فنون برای این ابداع شده اند تا یک فرد بتواند با میزان مشخصی از درآمد، فرصت های سرمایه گذاری را درست تشخیص داده و با اقدام به موقع از سود آن منتفع شود. مقولاتی همچون اعداد و ارقام مالی و تحلیل و تفسیر آنها، پیش بینی نرخ بازگشت در یک طرح سرمایه گذاری، بودجه بندی و کنترل آن، مدیریت و کنترل ریسک، مدیریت سبدهای سرمایه گذاری، بستن حساب های مالی و تدوین تراز مالی، اصول مشارکت و تقسیم سهم، اقدام های پیشگیرانه در موقعیت های مهم سرمایه گذاری و … همه و همه از موضوعاتی است که می توانید مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید و راه کارهای اختصاصی مربوط به هر مورد را دریافت کنید.

مواردی که برای رسیدن به موفقیت باید رعایت کنیم
بخوانید

نیروی انسانی

خیلی از کاستی های کسب و کارها به مسائل پیرامون نیروی انسانی مربوط می شود. یک فرد خوش فکر و خوش صحبت گاهی اوقات می تواند یک فروشگاه را متحول کند. اگر صاحبان حرفه و مشاغل از فروش کم و بی رغبتی مشتریان شکایت می کنند، در بیشتر موارد این مشکل با رفتارهای پسندیده و تکریمانه قابل رفع است. اگر شما از عدم تعهّد و وفاداری نیروی کار، انگیزه نداشتن آنان برای عملکرد بهتر، کار بلد نبودن و عدم شایستگی انجام وظایف محوله، تعارض و تقابل بین نیروهای کاری خود، فرار از کار، ناتوانی از پیدا کردن نیروی کار خوب، رعایت نکردن اصول اخلاقی و رفتاری و … ناراضی هستید، از مشاوران ما کمک بگیرید.

استراتژی

در پشت تمام حرکت های موفق تجاری دنیا یک استراتژی و بینش نهفته است. وال مارت با شعار قیمت ارزان، دِل (DELL) با رویکرد سفارشی سازی و تطابق با سلیقه مشتریان، شبکه های اجتماعی مانند تانگو، واتس اپ و … با شعار ارتباط ارزان و دسترسی آسان، همه اینها با انتخابی آگاهانه و برخورداری از هوش تجاری صورت گرفته است. نگاهی که به خرده فروشی یا یک فروشگاه می شود اگر فراتر از یک نگاه روزمره و صرفا محلی برای عرضه و فروش اجناس باشد، می تواند آنجا را تبدیل به یک برند در صنف خود کند. مشتریان در دنیای امروزه دیگر ناآگاهانه وارد فروشگاه ها نمی شوند و از خیلی موضوعات مانندآخرین مدلها، قیمت ها، نمونه های مشابه، گارانتی، ضعف های محصول و … از طریق اینترنت و یا پرس و جو از دوستان و آشنایان مطلع هستند و تنها چیزی که می تواند آنها را به یک خرید ترغیب کند، مزیت رقابتی یک فروشگاه نسبت به دیگر فروشگاه ها می باشد. اتخاذ یک خط مشی و برنامه کلان بر مبنای نقاط قوت و ضعف، تهدیدها و فرصت ها علاوه بر مزیت رقابتی که برای شما ایجاد می کند، منجر به یکپارچگی همه فعالیت های شما حول یک شعار، پیگیری پیشرفت عملکرد خود در رسیدن به اهداف تعیین شده، انگیزه پیدا کردن برای پیشرفت، و در نهایت بهبود مستمر خواهد شد. مشاوران ما می توانند شما را در رسیدن به این اهداف مهم یاری کنند.

اگر برای بهبود تمرکزتان تلاش می‌کنید اما همچنان پیشرفتی ندارید این مقاله را بخوانید
بخوانید

مشاوره توسعه فردی

نگاه افراد به مسیر زندگی خود اگر هدف مند و طبق برنامه نباشد، بعد از طی مسیری طولانی در زندگی سازمانی، موجب پشیمانی و افسوس وی از گذشته خواهد شد. در سازمان های امروزی طراحی مسیر توسعه فردی و بهبود شغلی چیزی است که در سرفصل برنامه های منابع انسانی قرار دارد. با شناسایی نقاط قوت و ضعف فردی و فرصت ها و تهدیدهای محیط بیرون، فرد می تواند برنامه بهبود مخصوص خود تدوین کند و با پیگیری گام های اصلاحی شاهد پیشرفت های زیادی در مسیر زندگی خود باشد. برنامه ریزی توسعه فردی گامی است اساسی در جهت شکوفایی استعدادهای سرمایه راهبردی انسانی و حرکت به سمت شایسته سالاری.

تحقیقات بازار و برندینگ

بسیاری از ایده ها به خاطر نداشتن دیدگاه واقع گرایانه و اجرایی با سرمایه گذاری های زیاد به شکست می انجامد. تحقیقات بازار کمک می کند تا احتمال موفقیت ایده و محصول جدید بررسی شده و با اعمال اصلاحاتی که محصول یا خدمت را منطبق بر نیاز بازار می کند، احتمال موفقیت در کسب و کارها افزایش یابد. خیلی از نیازهای نهفته مشتریان و بازار، و دیدگاه های آنان راجع به ایده های نوین در تحقیقات بازار قابل شناسایی بوده و از طریق تحقیقات کمی و کیفی در سطح جامعه آماری می توان به آنها دست یافت. این مؤسسه آمادگی ارائه این خدمت را برای شرکت ها و سازمان ها فراهم کرده است.

آکادمی بازار با هدف آموزش روش ها و مهارت های مورد نیاز جهت موفقیت در زندگی و کسب و کار به افراد علاقمند، علاوه بر انتشار روزانه محتوای نوشتاری، صوتی و ویدئویی در وب سایت خود و برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف بازاریابی و فروش از جمله بازاریابی حضوری و دیجیتال، فروش آنلاین و تلفنی، برندسازی، تبلیغات و…، به زودی سمیناری به نام «موفقیت» برگزار می نماید، که در آن استاد احمد محمدی مدرس، مشاور و سخنران انگیزشی، ابزارها و مهارت های مورد نیاز جهت داشتن یک کسب و کار پرسود و زندگی شاد و موفق، را به شما آموزش خواهند داد. به منظور آشنایی با نحوه ثبت نام در این سمینار و محتوای آموزشی آن، کافی است به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایید.

سمینار بزرگ موفقیت – استاد احمد محمدی

ثبت ديدگاه