نکاتی درباره بهترین و سریعترین رژیم لاغری ممکن و رازهای موفقیت در آن

آیا شما هم تا به حال به دنبال بهترین رژیم غذایی گشته اید؟ در این صورت، حتما با انواع و اقسام رژیم های غذایی روبه رو شده اید و آخر سر هم گیج و حیران مانده اید که کدام یک از آنها به شما کمک می کند؟ اما من در همین جا می خواهیم بگویم که راز موفقیت در رژیم گرفتن، یا بهتر بگویم در رسیدن به هدفتان این است که اصلا رژیم نگیرید.

خب چطور می توانیم رژیم نگیریم؟

دست کم بیایید به رژیم به مفهوم متداول آن فکر نکنید. هدف شما چیست؟ شما می خواهید به سطح بالاتری از سلامتی دست پیدا کنید. برای این کار باید:

1. بدنتان را بشناسید

بدن شما همانند یک ماشین کار می کند. شما سوخت مورد نیازش را به آن می رسانید. اما نکته این که باید بدان اهمیت بدهید، تفاوت ها و پیچیدگی های بدنتان با ماشین است که آن را نیازمند استفاده از یک سوخت متعادل می کند.

2. تعادل را رعایت کنید

نکته کلیدی در همین جاست. نیاز نیست که شما طبق رژیم های حاضر و آماده ای که می شناسید، مصرف شکر را کلا قطع کنید و گیاهخوار شوید. تنها کاری که باید بکنید این است که تعادل را در مصرف مواد مختلف غذایی رعایت کنید. این همان فرمول جادویی صحیح خوردن است. شما حتی می توانید شکر هم مصرف کنید.

چگونه در جنگ علیه منفی گرایی پیروز شویم (2)؟
بخوانید

HOW TO DIET: DON’T

متاسفانه افراد اغلب سراغ هرم غذایی می روند و می بینند که هیچ خبری از دسر در این هرم نیست و در نتیجه، همه مصرف شکر را ناصحیح و اشتباه معرفی می کنند. بیایید با خودتان صادق باشید؛ آیا می توانید تا ابد مصرف شکر را کنار بگذارید؟ من که فکر می کنم این کار امکان پذیر نباشد؛ بالاخره یک جایی شما هوس یک تکه کیک می کنید و به سراغش می روید. آن وقت شما می مانید و احساس گناه مصرف کالای ممنوعه! به نظر من، بیایید یک روز در هفته را به عنوان روز آزاد معرفی کنید و به خودتان اجازه دهید تا اندکی از این غذاهای ممنوعه مصرف کنید.

3. ورزش را فراموش نکنید

شما برای موفقیت در رژیم نگرفتن، به ورزش نیاز دارید. اول تغذیه متعادل و حالا ورزش. اصولا مردم زمان زیادی را صرف اندیشیدن و نگرانی درمورد غذاهای مصرفی شان می کنند در حالی که تنها کاری که باید انجام دهند، ورزش است تا به جای گرسنگی کشیدن، کالری بیشتری بسوزانند. ورزش را به تدریج در برنامه هایتان قرار دهید. ابتدا با یک ربع پیاده روی کارتان را شروع کنید و ظرف دو هفته بر میزان آن بیفزایید. اگر تنها مدت کوتاهی، ترجیحا ۲۱ روز، خودتان را به انجام آن متقاعد سازید، و در این مدت، رفته رفته بر شدت و تنوع آنها بیفزایید، می توانید آن را به بخش جدایی ناپذیر زندگی تان بدل سازید؛ درست مانند مسواک زدن.

۶ راه برای بهبود روابط انسانی در کسب و کارها
بخوانید

پس از این دوره، شما خودتان را سلامت تر و خوش اندام تر از ۳ هفته پیش خواهید یافت، آن هم بدون اینکه فشار زیادی به خودتان وارد کرده باشید. بله به همین سادگی است؛ نیاز نیست که ذهنتان را درگیر ۱۰ کیلوگرمی که می خواهید کم کنید،‌بکنید؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که با آن یک ربع پیاده روی شروع کنید و آن را در ابتدا به نیم ساعت و سپس ۱ ساعت افزایش دهید و شاهد نتایج فوق العاده باشید.

شما می توانید با این سه راهکار ساده، به تدریج سبک و استایل زندگی تان را تغییر داده،‌ بهبود ببخشید و سلامتی تان را نیز تضمین کنید.

خب؛ آیا برای امتحان این روش آماده اید؟  یا باز هم می خواهید در اینترنت، به دنبال رژیم های غذایی زود بازده و فوری بگردید؟ همانطور که قطعا خودتان هم می دانید، شما دو هفته ای این اضافه وزن را به دست نیاورده اید که بخواهید با رژیم های دو هفته ای  و از آن بد تر، با قرص های لاغری، از شرشان خلاص شوید. پس بیایید یک بار و با نگاهی واقع گرایانه به شرایط، روش صحیح را برای خود در پیش بگیرید و بدون توجه به تبلیغات گسترده و در عین حال، پوچی که ما را بمباران می کنند، سبک زندگی تان را تغییر دهید و آگاهانه، سالم زندگی کردن را برای خود برگزینید.

تکنیک های شگفت انگیز که انگیزه شما را چند برابر می کند
بخوانید

تنها کاری که باید انجام دهید رعایت تعادل در برنامه غذایی و در عین حال وارد کردن و نهادینه ساختن ورزش در زندگی تان است. از همین حالا به فکر سلامتی تان باشید.

ثبت ديدگاه