چند نرم افزار کاربردی مدیریت زمان و برنامه ریزی برای همسران

همسران می توانند با استفاده از یک نرم افزار مدیریت زمان و برنامه ریزی به بهترین شکل ممکن کارهای داخلی و خارجی خانه را مدیریت کنند. فقط کافی است با تعدادی از نرم افزارهای ساده و مفید مدیریت زمان و برنامه ریزی آشنا شوید و درنهایت با سلیقه خودتان می توانید، نرم افزار مدیریت زمان و برنامه ریزی را که برای خود مناسب می دانید؛ بر روی موبایل یا رایانه خود نصب نمایید تا بتوانید به راحتی برنامه های خود را با همسر خود به اشتراک بگذارید و به شیوه ای مجازی با یکدیگر همکاری نمائید.

   معرفی چند نمونه نرم افزار مدیریت زمان و برنامه ریزی کاربردی 

در ادامه تعدادی از نرم افزارهای ساده را برای شما آورده ایم که حتی نسخه رایگان آن ها هم قابلیت های بسیار مفیدی را در اختیار شما و همسرتان قرار می دهد. می توانید همه این نرم افزارها را امتحان نمایید و بعد بنا به انتظارات و خواسته های خود یکی را انتخاب و به همراه همسر خود جهت اداره خانواده و زمان خود و مورد استفاده قرار دهید.

1-نرم افزار مدیریت زمان و برنامه ریزی Wunderlist

یکی از بهترین و آسان ترین نرم افزار های برنامه ریزی می باشد که برای انجام فعالیت های روزانه مخصوصاً کاری های منزل بسیار مناسب است. تلفظ صحیح آن ووندرلیست (Wunderlist) می باشد چرا که توسط یک تیم آلمانی طراحی شده است؛ اگرچه بیشتر بصورت واندرلیست به جهت سهولت بیان می شود. کار کردن با نرم افزار مذکور ساده است و حتی نیاز به آموزش نیز ندارد. شما برای استفاده از آن تنها نیاز به یک آدرس ایمیل خواهید داشت.

                                                                                  نرم افزار مدیریت زمان

مزایا:

  • دارای نسخه دسکتاپ و نسخه تحت وب و نیز قابلیت نصب بر سیستم عامل های IOS و اندروید
  • قابلیت اتصال به تقویم گوگل و سینک شدن با آن
  • قابلیت همکاری Collaboration  که در آن می توانید برنامه های خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
  • بدون هزینه و رایگان

معایب :

  • اتصال به تقویم گوگل با سختی همراه است.
  • به خوبی از فارسی پشتیبانی نمی کند.
  • از تاریخ شمسی پشتیبانی نمی کند.

2-نرم افزار مدیریت زمان و برنامه ریزی Todoist

نرم افزار تودوییست ( Todoist)، درست مانند نرم افزار ووندرلیست برای انجام کار های روزانه و پروژه های کوچک مناسب می باشد. براحتی می توانید امورات مختلف و کارهای روزمره خود را در این نرم افزار دسته بندی و مدیریت نمائید. این برنامه محیط گرافیکی زیبائی دارد و البته دارای گزینه های مختلفی می باشد ولی کار با آن آسان است. برای استفاده از آن لازم است وارد سایت این نرم افزار شوید و درآنجا حساب کاربری بسازید. همچنین می توانید با آدرس Gmail خود نیز در آن ثبت نام کنید.

                                                                                                                            نرم افزار مدیریت زمان

مزایا: 

  • امکان استفاده بر روی رایانه و موبایل
  • قابلیت اولویت بندی کار های مهم با رنگ ها و نشانه های مختلف
  • قابلیت به اشتراک گذاری کارها و برنامه ها با دیگران
  • قابلیت یادآوری وظایف بر حسب موقعیت مکانی کاربر از طریق ارسال پیامک، ایمیل و غیره در حالت پریمیوم

معایب: 

  • عدم امکان استفاده از تمام قابلیت ها بدون هزینه

3-نرم افزار مدیریت زمان و برنامه ریزی EssentialPIM Pro

یکی از نرم افزار های مدیریت زمان و برنامه ریزی، نرم افزار اسنشال پیم پرو (EssentialPIM Pro) می باشد. این برنامه به شما امکان می دهد تا به آسانی به یادداشت های خود که شامل دسته بندی قرار ملاقات ها و برنامه ریزی های شخصی می باشد، دسترسی داشته باشید. همچنین این نرم افزار امکان مدیریت تماس ها و ایمیل ها و اطلاعات شخصی مثل رمز ها و غیره را برای کاربرانش فراهم می نماید.

                                                                                                                       نرم افزار مدیریت زمان

مزایا : 

  • قابلیت نصب روی ویندوز ، اندروید و IOS
  • قابلیت  هماهنگی یا سینک با سایر سیستم ها
  • دارای محیط گرافیکی زیبا برای کاربران

معایب:

  • امکان دسترسی به اطلاعات مختلف کاربران را به صورت یکجا برای آنان فراهم میکند و از این رو ممکن است، برخی به استفاده از آن تمایلی نداشته باشند.

نتیجه گیری :

همسران در مدیریت فعالیت های روزانه و نظم دهی به کار های داخل و خارج از منزل و همچنین مدیریت و زمان بندی فعالیت های فرزند خود می توانند از نرم افزار های کاربردی مدیریت زمان و برنامه ریزی استفاده نمایند تا بدین صورت انجام کاری را از قلم نیاندازند و موارد مهم را فراموش نکنند. مدیریت و زمان بندی ذکر شده شامل فعالیت های ساده روزانه همسران مانند خرید های روزانه اقلام مورد نیاز، ترتیب دادن مهمانی ها، انجام کار های مربوط به تحصیل و سلامت فرزند و غیره می شود. با استفاده از نرم افزار های برنامه ریزی و مدیریت زمان، همسران می توانند از انتظارات خود از یکدیگر آگاهی داشته باشند و در نهایت تقسیم وظایف در خانواده، به نحو احسن انجام گیرد. با بزرگتر شدن فرزندان می توان آن ها را به استفاده از این نرم افزارهای مدیریت زمان و برنامه ریزی، نیز سوق داد.

  • آیا تا به حال از نرم افزارهای برنامه ریزی و مدیریت زمان فوق استفاده کرده اید؟
  • چه مزایا و معایب دیگری برای برنامه های فوق می شناسید؟
  • چنانچه با نرم افزار دیگری متناسب با مدیریت فعالیت روزانه خانواده آشنایی دارید؛ به ما معرفی کنید.

همکاری همسران به خصوص آنانی که صاحب فرزندانی نیز هستند، برای اداره خانواده و مراقبت از فرزندان بسیار لازم و ضروری است. برای مدیریت صحیح و منظم امور داخل خانه و مربوط به فرزندان، همان طور که در مقاله فوق نیز اشاره گشت، می توانید از این نرم افزارهای مدیریت زمان بهره بگیرید. با استفاده از چنین ابزارهایی می توانید زمان و خانواده خود را بهتر مدیریت و برنامه ریزی نمایید. همچنین با مدیریت زمان به این شکل قادر خواهید گشت که به افکار خود نظم بیشتری ببخشید.

آکادمی بازار جهت کمک به همسران و والدین گرامی، علاوه بر انتشار مقالاتی همچون مقاله فوق اقدام به تهیه محصولی به نام «معجزه قدرت ذهن» نموده است که به شما همسران و والدین گرامی کمک می نماید تا خود را از لحاظ ذهنی و شخصیتی تعالی بخشید و در نتیجه آن بتوانید در تربیت فرزندان و اداره خانوده خود صحیح و بهتر عمل نمایید. در این دوره غیر حضوری می آموزید که چگونه افکار و ذهنتان را به کنترل خود در آورید تا زندگی شادی را برای خود و خانواده تان قراهم سازید. می توانید با کلیک بر روی لینک زیر، خیلی ساده این محصول را تهیه  و با استفاده از آموزه های آن تحولات اساسی در زندگی خود، همسر و فرزندان خود ایجاد و رویاهای به ظاهر ناممکن خود را به واقعیت تبدیل نمایید.

دوره آموزشی غیر حضوری «معجزه قدرت ذهن»

 

مطالب مرتبط :

ثبت ديدگاه