فروش ترسناک (ورود به بازارهای جدید) – احمد محمدی


 

چگونه یک محصول جدید را وارد بازار فروش کنیم؟

در جهان تجارت امروز، تغییر اجتناب ناپذیر است، ولی رشد این گونه نیست. رشد تجارت همیشه بستگی به استراتژی ها و اعمال به کار گرفته شده، دارد. میزان تلاش و فعالیت شما برای به کارگیری استرتژی رشد بازار، بستگی به اهداف و آرزوهای شما دارد. شما ممکن است برای رشد کسب و کار خود به آرامی برنامه بریزید، که در این صورت، می توانید یک بازار کوچک اما قابل کنترل را حفظ کنید. یا اینکه ممکن است استراتژی رشد پویایی را توسعه دهید که سبب شود ساختار سازمانی منعطف تری داشته باشید که با بازارهای جدید و رشد سریع مطابقت کند.

به منظور ورود به بازار جدید، صرف نظر از میزان رشد بازار مورد نظر، یک نیاز اساسی به رشد و برنامه برای یک سرمایه گذاری موفق تجاری وجود دارد. بدون آن، کسب و کار شما نسبت به فشارهای بازار مثل رقابت های رو به افزایش یا رکودهای اقتصادی منطقه ای آسیب پذیر خواهد بود.

برنامه ریزی و دستیابی به رشد در بازار جدید، چه به صورت محافظه کارانه چه به صورت فعالانه، نیازمند به کارگیری تعدادی تکنیک و اقدام بازاریابی بنیادی است. این اقدامات و تکنیک ها در چهار مرحله زیر بیان می شوند که برای پیشرفت کسب و کار شما در توسعه بازار جدید ضروری هستند:

دوره فروش موفق - احمد محمدی
بخوانید

مرحله1- بازار جدید یا بازارهای هدف خود را تعریف کنید.

مرحله2- در مورد بازار جدید تحقیق کنید.

مرحله3- وارد بازار جدید مورد نظر شوید یا به دنبال بازار جدید دیگری باشید.

مرحله4- برنامه ای برای ورود به بازار جدید بریزید.

چون محصولات، خدمات، و مشتری های شما منحصر به فرد هستند، ‌به هنگام طی این مراحل برای پیشنهادات توسعه بازار جدید، نیازمند تطابق این مراحل با نیازهای خود هستید.

از آنجایی که ورود به یک بازار جدید و ارائه محصول جدید، همراه با ریسک بالایی است، آقای احمد محمدی نام این مبحث را «فروش ترسناک» نامیده اند. علی رغم ترسناک بودن این نوع فروش و ریسک بالای آن، با دانستن تکتیک ها و استراتژی های خاصی، می توانید به سود زیادی دست یابید. در ویدئوی فوق با توضیحات آقای محمدی پی به سودآورد بودن فروش ترسناک خواهید برد.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت ديدگاه