انتخاب تیم فروش – برگزیده ای از فیلم گرگ وال استریت

درحال بارگذاری...

چگونه یک تیم فروش بی رقیب بسازیم؟

هر روز، رقابت شدیدتر می گردد، انتظارات مشتریان بیشتر می گردد و برای بقا و رشد سازمان باید از راه کارهای هوشمندانه و اثربخش استفاده نمود. برای پیروزی در این عرصه رقابتی، وجود نیروهای کاملا حرفه ای در خط مقدم فروش، الزامی می باشد. امروزه کیفیت ارتباط اعضای تیم فروش با مشتریان، یکی از عوامل تعیین کننده بقای کسب و کارها محسوب می گردد. اعضای تیم فروش توانا و زبده، مهره ی اصلی ستون فقرات سازمان می باشند.اعضای تیم فروش برای مشتری ارزش و برای سازمان ثروت تولید می نمایند.
اگر در اندیشه کسب وکاری سودآور می باشید، بهتر است اعضای تیم فروش خود را به دقت انتخاب نمایید زیرا برای موفقیت، نیاز به یک تیم فروش عالی دارید. بنابراین، قبل از استخدام افراد تیم فروش، اطمینان حاصل نمایید که آن ها دارای سه خصوصیت زیر باشند:

۱- با سایر اعضای درجه یک تیم فروش رابطه ی خوبی برقرار می نمایند؛

هنگام بازسازی تیم فروش، باید ستاره هایی را بیابید، که با سایر اعضای تیم فروش و سایر کارکنان همکاری بسیار خوبی دارند. یک فروشنده ی فوق ستاره که فردی سمی است، می تواند راه خودش را برود، ولی به عملکرد کلی تیم فروش صدمه می زند و به طور بالقوه به شهرت بازاری یک شرکت آسیب می رساند.

دعا و نیایش - برگزیده ای از فیلم جایی که امید رشد می کند (Where.Hope.Grows.2014)
بخوانید

به منظور کاهش این خطر، به یک فرایند استخدام جدی برای تیم فروش خود نیازمندید، که علاوه بر افزایش میزان فروش، «DNA  فروش» متقاضی هم را بررسی می نماید، که شامل  شخصیت، ویژگی های روانی، و مهارت های فردی یک فروشنده می باشد. اکیداً توصیه می گردد که از تست روان سنجی شخص ثالث استفاده نمایید تا مطمئن گردید که رفتارهای یک متقاضی استخدام مطابق با نیازهای نقش و فرهنگ شرکت می باشد.

۲- عملکرد سایر اعضای تیم فروش را بهتر می نمایند؛

از آنجا که تیم فروش توسط کمیسیون ها و پاداش های انگیزشی تحریک، و توسط یک محیط رقابتی هدایت می گردد، استخدام افراد با استعدادی که بدون صرف هزینه، متعهد به دستیابی به اهداف خود می باشند، بسیار ضروری به نظر می رسد. این کار یکی از جنبه های اساسی می باشد، که اطمینان می دهد یک فرهنگ نیروی فروش با عملکرد بالا ایجاد گشته و نگهداری می گردد.

۳- الگوهای کاری استثنایی می باشند؛

بهترین اعضای تیم فروش نه تنها اهداف کششی (اهدافی که ورای تصور دیگران است) را برای خود تنظیم می نمایند، بلکه سایرین را هم برای دستیابی به آن اهداف تشویق می نمایند. بنابراین نمایندگان آن ها نه تنها هرکاری را که سبب رسیدن به این اهداف می گردد، انجام می دهند، بلکه توسط یک الگو رهبری می گردند و سایرین را هم وادار می نمایند، تا بهتر از توان خود ظاهر گردند.

جبران عمل متقابل در فروش- احمد محمدی
بخوانید

نکته ی آخر آنکه ایجاد یک تیم فروش در سطح جهانی نیاز به استخدام و حفظ افراد بزرگ دارد که نه تنها در فروش عملکرد عالی دارند، بلکه هم تیمی هایی همدل و رهبران خوبی هم می باشند. کارمندان درجه یک حقیقی یقین دارند که منافع شخصی آنرها به بهبود کل تیم و شرکت وابسته است.

از ویدئوی برگزیده از فیلم «گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street – 2013)» و همچنین مطالب فوق، حداقل ویژگی های مورد نیاز برای اعضای یک تیم فروش موفق مشخص می شود. با توجه به نقش اساسی تیم فروش در موفقیت یک شرکت، لازم است مطالب و نکات بیشتری در این مورد بدانید. و چه بهتر که این نکات را از یک فرد با تجربه و نخبه در زمینه فروش بشنوید! به این منظور می توانید در سمینار بزرگ موفقیت استاد احمد محمدی شرکت نمایید تا از مطالبی که ایشان در خصوص فروش و نحوه انتخاب یک تیم فروش موفق و اهمیت آن در آینده یک شرکت تدریس می نمایند، بهره بگیرید. کافی است که بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید تا اطلاعات بیشتری در مورد این سمینار و محتوای آموزشی آن کسب نمایید.

سمینار بزرگ موفقیت – استاد احمد محمدی

 

بیشتر بخوانید:

1397/6/31 21:25:57 شهریور 25ام, 1397|ویدئو ها|بدون ديدگاه

ثبت ديدگاه